Gå til innhold

Må se 10 kinofilmer på 3 mnd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et lite luksusproblem. Har fått 10 gratisbilletter på oslokino, med bare tre måneders gyldighet igjen fra dags dato. Vennene mine er ikke kinogjengere. Så hvilke ti filmer bør jeg se? Jeg trodde dette skulle gå greit, men synes plutselig ser det kommende kinoprogrammet så stusselig ut ;)

Selv om jeg liker både en god action og mer alvorlige filmer. Jernkvinnen, Iron Sky og the Artist har jeg allerede sett. Så har jeg tenkt å få med meg Titanic i 3D. Tenkte på Nobels testamente, men den fikk meget dårlig kritikk. Ikke at det alltid betyr noe. Ville også se man on a ledge, men den går plutselig bare seeent på kvelden. Har dere noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Regza
Skrevet

se alt. Selv om det kanskje ikke høres ut som en bra film, så kan det hende du får deg en overaskelse.

AnonymBruker
Skrevet

Into the white.

The grey

Varg Veum

Skrevet

fuck up tror jeg skal være bra.

AnonymBruker
Skrevet

se alt. Selv om det kanskje ikke høres ut som en bra film, så kan det hende du får deg en overaskelse.

Har ikke nok billetter til å se alt ;)

Og jeg ønsker jo å gå på noe som faktisk er bra, siden jeg kommer til å svi av popcornpenger til hver eneste film. :)

Noen som har sett den Best exotic marigold hotel?

AnonymBruker
Skrevet

Project X

The hunger games

Gjest Blondie65
Skrevet

Fordelen med gratisbilletter er at du kan gå og se filmer innen en sjanger eller av en kvalitet du kanskje aldri ville brukt penger på - og få deg en god overraskelse. Så jeg ville støttet meg på rådet om å se "alt".

AnonymBruker
Skrevet

Into the white.

The grey

Varg Veum

Into the white har jeg allerede sett, det glemte jeg å si. Varg Veum er ikke min greie. Men The Grey har jeg vurdert, ja. Liker Liam Neeson. Men mer usikker på handlingen...menn som jages av ulv gjennom ødemarken... hm.

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre siden det er snakk om kinofilmer her. TS, ser at du har sett " Into the white",, var den bra?

AnonymBruker
Skrevet

Må bare spørre siden det er snakk om kinofilmer her. TS, ser at du har sett " Into the white",, var den bra?

Snakker som sagt om kino, ja. Into the white var grei nok, bra underholdningsverdi. Ville gitt den terningkast 4.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg ville sett:

-The Hunger Games (aner egentlig ikke hva det dreier seg om, men man hører jo så mye om den)

-The Descendants (den er helt grei. Litt oppskrytt, men jeg kjedet meg i alle fall ikke)

-The Artist (den høres kjedelig ut, men skal visstnok være veldig bra. Og sikkert av den typen film som gjør seg bedre på kino)

-Fuck Up

-Jernkvinnen

-Vi må snakke om Kevin (selv syntes jeg dette var en film verdt å se)

-Kompani Orheim

-Chinese take-away

-Hugo

-Martha Marcy May Marlene

Og om du rekker det, ville jeg også sett Ekstremt høyt og utrolig nært

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...