AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 I dag er det 1.april, og jeg er en av de som synes det er morsomt å lete etter aprilspøker i aviser, og i nyhetssendinger på tv. Da jeg skrudde på dataen i dag tidlig, så jeg til min store overraskelse at en av overskriftene er "har du blitt lurt i dag?", med oppramsing av aprilspøker i de ulike avisene (tror jeg)... HALLO! Klokken har så vidt passert 10, de færreste blir lurt så tidlig! Og også VG har en avsløring av aprilspøker. Jeg har ikke kikket på disse sidene, jeg vil finne spøkene selv, men jeg lurer på hvorfor avisene synes det er så morsomt å avsløre spøkene før dagen er over? Hadde det ikke vært morsommere å vente til kvelden med avsløringene, og samtidig ta med hvor mange som gikk fem på? Jeg har blitt lurt flere ganger, og synes det er like morsomt hver gang. 2
Gjest Regza Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Reagerte også på VG sine avsløringer allerede kl 10. Gjør jo spøkene helt bortkastet =/ 3
Gjest Bobler Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg hater aprilsnarr. Mest fordi jeg er forbanna lettlurt, og går rett på nesten hver gang fordi jeg glemmer at det er 1.april. I fjord tok jeg buss i en time for å hilse på den nye valpen til søsteren min. Hun holdt på å dø når jeg faktisk kom, hun hadde jo ikke fått seg noen hund Og det at "seriøse" aviser har aprilsnarr er bare tragisk. Men skjønner hva du mener mtp på "avsløringen". Er jo kjipt for de som liker slikt. 3
Gjest Levitate Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Jeg hater 1. april og aprilsnarr og alt det forbanna tullet, er heldig som bare skal jobbe litt i dag og så skal jeg legge meg og sove bort dagen. Er så mange teite spøker ute å går og jeg går aldri på aprilsnarr uansett, tror ikke på en døyt folk sier til meg. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Synes og det er best om man lar dem leve en stund, så folk kan ringe rundt og skravle om det, og så finner de ut at det var en spøk dagen etter. Ellers får man jo ikke lurt dem ordentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Det er jo også slik at når det står "har du blitt lurt i dag" allerede fra morgenen av, blir alle oppmerksomme på at det er 1.april, og er mye mer på vakt. Jeg husker fremdeles hvor morsomt det var da bilister møtte opp med biler og bensinkanner, i den tro at de skulle få gratis bensin. Og hvem har ikke hørt om de som møtte opp på polet med bøtter og flasker for å få gratis vin? Klassiske og vellykkede aprilspøker. 1
Gjest finurlig Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Det er jo også slik at når det står "har du blitt lurt i dag" allerede fra morgenen av, blir alle oppmerksomme på at det er 1.april, og er mye mer på vakt. Jeg husker fremdeles hvor morsomt det var da bilister møtte opp med biler og bensinkanner, i den tro at de skulle få gratis bensin. Og hvem har ikke hørt om de som møtte opp på polet med bøtter og flasker for å få gratis vin? Klassiske og vellykkede aprilspøker. Og spagettitrærne, og de stakkarne som surret tv'en inn i aluminiumsfolie for å slippe å betale lisens 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Og spagettitrærne, og de stakkarne som surret tv'en inn i aluminiumsfolie for å slippe å betale lisens Det stemmer! Dette er fantastisk gode aprilspøker.
Lutetium 71 Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Denne fikk meg til å hoppe i stolen, ihvertfall. Etterfulgt av en usigelig lettelse.
slask Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 (endret) Hadde det ikke vært morsommere å vente til kvelden med avsløringene, og samtidig ta med hvor mange som gikk fem på? 1. april er visst også blitt til kampen om reklamekronene (mange/flest museklikk). Dermed er 1.april som sådan i ferd med å ødelegges som morsomme nyheters dag. Resultatet er at jeg verken gidder å lese nettnyheter i det hele tatt den dagen. Så de graver sin egen grav. Leser heller forum i stedet Endret 2. april 2012 av slask
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Det er jo også slik at når det står "har du blitt lurt i dag" allerede fra morgenen av, blir alle oppmerksomme på at det er 1.april, og er mye mer på vakt. Har ikke de fleste folk noenlunde oversikt over hvilken dato det er, uten å måtte lese det i en avis? Jeg har respekt for VG, som velger å ikke ha aprilsnarr i sin avis og heller avsløre de andre. Løgner hører ikke hjemme i en avis. Jeg hadde hatt enda større respekt for dem om de droppet en del av kjendis"nyhetene" sine, men det er en annen sak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå