Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om bliss er et bra merke?

Jeg bruker decleor, matis, md og pai i min hudpleie, og har kikket litt på bliss.

Kan det konkurere med der jeg allerede bruker?

Synes innpakningene ser billige og barnslige ut, og navnene de bruker på produktene er uproffe.

Noen meninger? Gjerne fra folk som er flinke med hudpleie og ingredienser ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ingrediensene så helt fine ut, skal ikke skryte på meg noen digre ingredienskunnskaper. Men har hatt min fartstid med reaksjoner på produkter. Og bliss produktene så bra ut, en krem med litt mineralolje i men det er vel alt jeg la merke til.

Skrevet

Jeg har så langt bare testet et produkt fra Bliss, Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk (omtale), men dét produktet er jeg til gjengjeld vanvittig fornøyd med, og jeg har lyst til å teste mer.

Emballasjen synes jeg ikke er så ille, jeg liker emballasjen til i alle fall ansiktsproduktene.

Søkte kjapt på MUA, og det synes som om mange er veldig fornøyde med en god del av produktene fra Bliss- selv om de nok har noe som ikke er bra også- slik alle merker har. :)

Skrevet

Ang. hvorvidt Bliss kan konkurrere med Matis, MD etc- vel, rensemelken jeg har testet slår i alle fall f.eks. MD Formulations Facial Cleanser så langt ned i støvlene at det nesten er flaut.

Skrevet

Uff har veldig lyst til å prøve, men mange mener jo loreal og biotherm er bra også.

Skrevet

Uff har veldig lyst til å prøve, men mange mener jo loreal og biotherm er bra også.

Vel...jeg er ikke "folk flest" som mener at L'oreal og Biotherm er bra, jeg er, selv om jeg ikke er hudpleier, laaangt over gjennomsnittlig interessert i hudpleie, hårplei og sminke, og har prøvd en del...og du kan jo lese omtalene på MakeupAlley og nettsidene til Sephora. :)

Skrevet

Og jeg har brukt utelukkende kvalitetskosmetikk (altså IKKE l'oreal) i 8-9 år, så jeg våger å påstå at jeg har litt peiling. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...