lell Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Ja som overskrifta sier, hvordan få bort hundehår fra klær? Det går jo ikke bort i vask. Nu viser det seg at eldste dattera har latt hunden få være i sengs hennes, det oppdaga jeg nu når jeg skulle skifte senga , massa masse hundehår på dyna!!! Hvordan i huleste skal jeg få det bort....?
Ryvre Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Rister det godt og vasker det. Hender jeg likevel finner hundehår her og der, men det må man jo regne med 1
frkharepus Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Tørketrommelen fjerner overraskende mye hår. I tillegg bruker vi en del sånne klesruller fra Dressmann.
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Jeg mener å ha lest at helt vanlige gule oppvaskhansker som strykes over plagger, skal fjerne en god del av hårene... 1
Gjest Badabing Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Det har gått tre klesruller her bare de siste ukene. Og så vasker jeg alltid sokker for seg selv i den verste røyteperioden. Nå er heldigvis det verste over
Minya Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Ikke hundehår, men kattehår her i gården. Klesruller fra Dressmann er genialt. Er du så heldig at du har tørketrommel, tar den også en god andel hår. Savner tørketrommel.
Vulpes Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Klesruller er genialt! Har ikke hund, og rottene røyter ikke så mye at det er noe problem, men jeg røyter derimot en del - og da er klesruller som sendt fra himmelen Ruller over sengen, sokker og klær. Genialt!
Myldre Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Jeg mener å ha lest at helt vanlige gule oppvaskhansker som strykes over plagger, skal fjerne en god del av hårene... Fuktige
Birgitta Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 (endret) Det beste er en gammeldags klesbørste med fløyel eller velur eller hva det er. Den er det dessverre en viss skapning som har tygd litt på. :råll: Men den er fortsatt veldig mye bedre enn sånne klesruller. Endret 1. april 2012 av Birgitta
lell Skrevet 12. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2012 Klesrull på alle våre dyner er litt av et arbeid. Riste hjelper jo ingenting!! SÅåå hvor får man kjøpt verdens beste og stoore/lange klesruller??? Jeg blir litt gal av at alle håndklærne har hunde hår. Nytte liksom ikke å ta en dusj mår man tørke seg med hundehår :-( ruller dere håndklær også?? Har dessverre ikke tørketrommel!!
Ryvre Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 (endret) Kan ikke si jeg får så mye hår på disse tingene jeg (har ikke tørketrommel) Bikkja får ikke lov til å være på soverommet så dynene og putene får ikke masse hår Ikke lar jeg bikkja få holde på med håndkledene heller (har to stykker som kun er egnet for tørking av labber i vått vær) Rister klærne før jeg legger de i vaskemaskinen Har hatt langhårete hunder før og da var det litt vanskeligere, men ikke mer enn at jeg måtte riste klærne og dra over med hånden. Har en korthåret hund nå som har slike hår som setter deg fast liksom og da bare rister jeg. Endret 12. april 2012 av Ryvre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå