Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Vi har nettopp flyttet inn til Oslo med toåringen vår, og har verken gode venner eller familie her. Det hender min og min manns jobber overlapper hverandre, og da har vi behov for barnevakt et par kvelder i uka. Jeg kom innom "Barnepasseren" på internett, en formidling mellom barnevakter og familier. Har noen erfaring med dette firmaet? Det så veldig bra ut, men det hadde være kjempefint hvis noen som har brukt det kunne si litt om det...
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #2 Skrevet 25. januar 2004 Mener du dette? http://www.mamut.com/BarnepasserenFormidlingsbyraaAns/
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Er veldig fornøyd med barnevakten, hun er helt fantastisk, og har ønsket fortsette litt hos oss til tross for at hun nå er i fast jobb som pedagogisk leder i en barnehage, - ikke sikkert jeg kan regne med dette i all fremtid, slik at vi evt. må forsøke/håpe på match med en ny barnevakt via dem.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har vært ansatt i Barnepasseren. Måtte igjennom et langt intervju og i tillegg ha referanser fra 2 stk ang pass av deres barn - ikke i din egen familie. De ringte begge referansene mine. Så min erfaring er at de er nøye med hvem de ansetter. Jeg ville anbefalt å møte barnevakten/e (er ikke alltid den ene kan, er lurt å ha to)engang dere har tid og ikke trenger han/henne slik at dere blir kjent og at det føles trygt å ringe når behovet for barnevakt er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå