Gjest Janna Skrevet 24. mai 2002 #1 Del Skrevet 24. mai 2002 Veldig nysgjerrig her- da jeg ser at manbge har noe som kalles ICQ nummer... Noen som har en trygg link der jeg kan få til det der?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. mai 2002 #2 Del Skrevet 24. mai 2002 ICQ står for I SEEK YOU, et slags prate/mail program som gjør at man raskt og effektivt kan sende hverandre beskjeder/filer.... http://www.icq.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carramaena Skrevet 5. juni 2002 #3 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg kutta ut ICQ fordi jeg ble utrolig lei av å få meldinger fra ukjente av typen "Do you want to see nude photos of my little sister?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #4 Del Skrevet 9. juni 2002 Ta heller å last ned MSN Vinga! Den er bedre syns nå jeg! Slipper alle disse fjerne meldingene fra ukjente mannfolk... Enklere i bruk å! msn.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har icq og det fungerer kjempe fint det.Jeg har ikke store problemene med "uuuuhhhhhh,sexy miiii" popp up meldinger. Så mange kalorier bruker man ikke på å sette dem på "ignore" list. Iqc Vingaaaaaa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. juni 2002 #6 Del Skrevet 23. juni 2002 Hei Thea, er det deg på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. juni 2002 #7 Del Skrevet 26. juni 2002 Selvfølgelig er det meg på bildet.Var jo litt langhåra på den tiden,faktisk over hele kroppen,men når er bikinilinja voksa asså Er det jeg alltid har sagt...............jeg er søøøøt og nusselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå