AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Jeg trener i dag på et treningssenter. Betaler en del mindre enn om medlemsskapet skulle blitt startet i dag. Det er mange saltimer, fellestrening samt aparattrening. Jeg stortrives i noen av gruppetimene. Disse timene får meg i gang og ut av døra. Siden jeg ikke har bil så går det bort i underkanten av en time hver vei for å kunne trene. Alternativet mitt er et treningssenter i nærmiljøet. Såkalt selvbetjening, ingen gruppetimer. Kun apparater. 15 min gange hjemmefra. 150 kr billigere enn det andre. Jeg får ikke til trening etter jobb der jeg trener nå. Det går rett og slett bort for mye tid. Det klaffer også dårlig med saltimer rett etter jobb. Det er ingen mulighet for først å dra hjem og så på trening. Trener da på dager hvor jeg ikke jobber (4 av 7 dager). Endring av jobbdager gjør at trening/saltimer kan utgå. Dersom jeg avslutter medlemsskapet mitt på nåværende sted så vil jeg aldri få så god pris igjen. Samtidig så innbiller jeg meg at det er lettere å stikke innom stedet i nærmiljøet siden bussen alltid stopper der. Hva hadde du valgt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå