Gå til innhold

Indiske menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som syns at indiske menn er hotte!!? Jeg syns det er så merkelig... men har alltid syns at indiere er hotte. Har aldri hørt noen si seg enig¨

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk ofte tenkt det motsatte, men klart at de finnes inni mellom. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde også den oppfatningen, helt til jeg kom til sør-India. Jeg finner det dessverre ikke attraktivt med høyt hår og en gigantisk bart. I nord ser de derimot litt annerledes ut, og det er lettere å finne kjekke menn :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis ikke, men unntak finnes.

Naveen-Andrews.jpg

• Liker 11
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Jeg synes også indiske og pakistanske menn ofte er veldig kjekke. Dessverre blir det nok litt for mye ghee over tid, noe som fører til mage innen de har fylt 30 ;)

VIC: godt poeng. Frisørene kan visst bare en herrefrisyre, og kjæresten min endte selvfølgelig opp med den på backpacking gjennom India. Jeg fant det egentlig utrolig at han ikke også endte opp med bart ;)

Endret av Badabing
  • Liker 2
Skrevet

Hahaha! Skulle likt å se min kjære med indersveis og bart :nigo:

Gjest Jim Jones
Skrevet

Er generelt skeptisk til hygienen hos indere. Da hjelper det lite hvordan de ser ut.

AnonymBruker
Skrevet

De er ofte hotte av utsende,men desverre har de fleste ganske dårlig stil.. å det betyr mer enn et vakkert ansikt og kropp spør du meg.

AnonymBruker
Skrevet

De som er hotte, er til gjengjeld ekstremt hotte, mens mesteparten ikke er så heldige og dessverre ikke så mye å se på...

Men drar gjerne til "nirvana" med disse Bollywood-kjekkasene ;)

harmanbaweja11.jpg

shahrukh-khan.jpg

harman_baweja.jpg

• Liker 2
Gjest Gjest **
AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig aldri vært tiltrukket av utlendinger. Men har truffet en fyr fra India i det siste på fest. Og han tenner meg noe sykt. Aldri opplevd før!

Skrevet

En av mine første flings var inder. Velutstyrt, relativt brukbar i senga, passe høy, veltrent, basketballspiller. Meget bra kar! Bare synd han tydeligvis var langt mer forelsket i meg enn jeg skjønte, og innbilte seg at jeg kom til å vente på ham mens han var fire år på Hawaii og studerte økonomi ...

:nei:

• Liker 1
Gjest fjosa
Skrevet

De som er hotte, er til gjengjeld ekstremt hotte, mens mesteparten ikke er så heldige og dessverre ikke så mye å se på...

Men drar gjerne til "nirvana" med disse Bollywood-kjekkasene ;)

harmanbaweja11.jpg

shahrukh-khan.jpg

harman_baweja.jpg

Han øverste her var kjekk, men så jo veldig vestlig ut da.

Har tilgode å se en kjekk inder/pakistaner selv.

Gjest HunterLady
Skrevet

Synes indiske kvinner kan være vakre. Mennene? Not so much.

• Liker 2
Skrevet

Faktisk datet jeg en relativt good looking inder i Australia, som også var født og oppvokst der. Men generelt syns jeg ikke indere er veldig attraktive, nei.. Syns det er mange fler kjekke pakistanere f.eks. :)

Gjest Awzm me
Skrevet

Synes som regel indere er turn-off. Men mange av bollywood-inderne, som er photoshoppet og alt, kan blir pulbare...

Skrevet

Adil Khan og Chirag Patel sier jeg bare!!!

Ellers synes jeg indiske menn ser litt nerdete ut, hehe. Finnes absolutt unntak da, var en del ganger jeg nesten brekte nakken da jeg var i India, snudde meg så fælt :P

• Liker 1
Skrevet

Man finner vell fine folk i alle land, og stygge folk.

• 8 år senere...
Skrevet
På 14.4.2012 den 4.57, SemperFi skrev:

Man finner vell fine folk i alle land, og stygge folk.

Man finner flere finere folk i India enn i andre land.

Anonymkode: 6dcb0...474

Skrevet
På 13.4.2012 den 21.15, akrich88 skrev:

Adil Khan og Chirag Patel sier jeg bare!!!

Ellers synes jeg indiske menn ser litt nerdete ut, hehe. Finnes absolutt unntak da, var en del ganger jeg nesten brekte nakken da jeg var i India, snudde meg så fælt :P

Han er pakistansk, ikke indisk😄

Anonymkode: 7c49a...3b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...