Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en jente som er forelsket i kjæresten min. De hadde noe på gang før vi ble sammen og jeg "vant" kjæresten min over henne om vi ser det litt på den måten. Jeg vet at hun forsatt er forelsket i han, selv om vi har snart vært sammen et helt år og hun er ikke akkurat diskré heller. Hun bor i bofelleskap sammen med en av hans bestevenner og det er da naturlig at han er veldig mye der både sammen med meg og alene, men jeg ser ikke noe til hun når jeg er med på besøk. Når han er på besøk alene, er det noe helt annet, hun løper ned trappen nærmest og sitter seg helt oppi han og når han ikke er der, sender hun han masse meldinger og spør alltid om han vill være med på fest/vors. Dette har jeg da fått vite av kjæresten min, som er veldig lei av henne selv og ikke ønsker noe med henne i det hele tatt. Dessverre ser det ut til at hun ikke skjønner det i det hele tatt. I tillegg så er hun veldig flink til å poengtere det at de hadde noe sammen før jeg møtte han og sender meg ofte meldinger på facebook om at hun ikke skjønner hvorfor han er sammen med meg, og jeg er ikke hans type (hun er blond, trener vær dag og høy) og at hun vil gjøre alt for å få han tilbake. Hun kommenterer alle statusene hans på facebook, bildene hans. Hun er over alt!

Det som plager meg er at jeg er utrolig redd for å møte hun, uansett hvor jeg er fordi jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg hadde reagert. Det jeg er mest redd for er viss jeg møter henne i beruset tilstand for da vet jeg at jeg ikke kommer til å være høflig og heller handle på hvilke følelser jeg har da. Jeg er redd for å ta bussen forbi der hun bor for jeg er så redd for at hun skal komme på busse, jeg er redd for å møte hun tilfeldig inne i byen og bare tanken på å se hun gjør meg vondt, bare fordi hun ikke kan stoppe. Nå til helgen skal vi på fest hos kompisen og denne gangen er det ikke tvil om at jeg kommer til å møte hun fordi det er hus-fest for alle som bor i huset og jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig. Jeg har lovet meg selv og kjæresten at jeg skal være høflig og ha folkeskikk, men egentlig så har jeg lyst til å skjelle henne ut og be hun ligge unna. Hun slutter aldri å plage meg og prøve seg på kjæresten min.

Trengte bare å få ut litt tanker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde han først. can't handle the heat? then get out of the kitchen. :filer: bra for henne at hun ikke lar en kontrollerende kjæreste hindre henne fra å bli lykkelig :rodmer:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Be kjæresten din avvise henne en gang for alle.

• Liker 32
Skrevet

Strengt tatt burde typen din si i fra ordentlig selv. Men! Jeg mener også at om hun driver på og facebookterroriserer deg, ja da kan du søren meg svare og. På en saklig og ordenlig måte, selvfølgelig, men gjerne med litt snert.

"Jeg skjønner ikke hvorfor han er sammen med deg."

"Nei, vet du hva, det får være ditt problem. Han er sammen med meg, han elsker meg og sånn er det. At du ikke forstår, gir deg ingen rett til å plage meg. Jeg ser helst at du holder deg fra å sende meg flere meldinger i fremtiden."

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg! Pass på at du ikke gjør noe overilt, det kan senke bildet av deg i kjæresten din sine øyne.

For en situasjon! Vet ikke hva jeg hadde gjort.. For en tufsejente.. :P

Skrevet

Hun hadde han først. can't handle the heat? then get out of the kitchen. :filer: bra for henne at hun ikke lar en kontrollerende kjæreste hindre henne fra å bli lykkelig :rodmer:

Hæ? Hva mente du med dette?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Hva mente du med dette?

At vi single jenter må få lov å prøve oss på gutter som har kjøreste. Gutter kan velge selv.

• Liker 3
Skrevet

Du får la være å ta dette personlig, for jeg vet jo ikke hvem du er og dermed ikke heller hvem jeg sier dette til: Men jeg synes du er en dust! :jepp:

• Liker 43
Gjest enirac
Skrevet

Blokker dama fra FB, begge to. Om mulig, blokker nr. hennes slik at ho ikkje kan sende mld. Og kjæresten din må si ifra om at nok er nok.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg synes det er rart du skylder alt over på henne. Det er tross alt HAN som ikke sier klart nok ifra. Både jeg og kjæresten har hatt litt gale beundrere som ikke har tatt vennlige hint, men de har jammen sluttet etter vi ba de dra til hel*** :)

Ta en prat med han du, og spør hvorfor han ikke klarer å si klart i fra om at han ikke vil ha noe med henne å gjøre.

• Liker 11
Skrevet

At vi single jenter må få lov å prøve oss på gutter som har kjøreste. Gutter kan velge selv.

Du er en av dem, ja. Som ikke har respekt for noen rundt deg. Når jeg ser slike som deg, så tenker jeg "stakkar".

Og ts, jeg er enig med den andre anonyme her oppe, han burde gitt henne klar beskjed en gang for alle. Hun har det tydeligvis ikke helt bra med at han valgte deg over henne, men det bør du heve deg over, og hvertfall ikke gidd å svare henne på fb. Vis henne at du er bedre, og at hun aldri kan få noe på deg.

Mest av alt bør han du er sammen med "step up"!

• Liker 27
Skrevet

Du får la være å ta dette personlig, for jeg vet jo ikke hvem du er og dermed ikke heller hvem jeg sier dette til: Men jeg synes du er en dust! :jepp:

:hoho: Herlig!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke tåler konkurranse bør du ikke skaffe deg en attraktiv kjæreste :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blokker henne på face. Så slipper du trynet hennes.

• Liker 2
Skrevet

Å prøve seg på gutter som har kjæreste er ikke ålreit. En ting er det om han hadde tilnærmet henne, nå, etter han har fått seg kjæreste: men såvidt som TS skriver, kan jeg ikke se at det er tilfellet. Ærlig talt, det finnes hauger av single, kjempeflotte og fantastiske gutter der ute, særlig når det er student-alder det er snakk om, så hvorfor hun på død og liv skal ha en som er opptatt?

Personlig digger jeg konfrontasjon, så LETT hadde jeg sagt fra til hun, om det var hun som prøvde seg på kjæresten min. Fysj.

• Liker 7
Skrevet

ja det er lov som du sier, men det er forøvrig noe av det mest idiotiske oppførsel jeg ser av en dame. Det eneste du oppnår er å miste respekt.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner dette er irriterende, men nå er det faktisk slik at det er KJÆRESTEN din som må si fra.

Og om han ikke gjør det - så vil hun neppe stoppe.

Han må avvise henne, blokkere henne på facebook og slutte å svare når hun ringer og sender meldinger.

Ville jo tro kjæresten din har ryggrad nok til å dytte henne unna hvis hun er for pågående, og be henne holde seg unna?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke tåler konkurranse bør du ikke skaffe deg en attraktiv kjæreste :)

Lillebo :)

Gjest Gjest
Skrevet

ts her. Useriøst, folk har ikke grenser lengre tydeligvis.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sånt er fader det verste! Jeg har vært borti et par som har trodd de sikkert kunne få kjæresten min..

Dere begge burde kutte henne helt ut! Gir hun seg ikke, så si rett og slett til henne at hun skal holde seg langt unna.

Jeg vil tro dere/du gjør dere selv en tjeneste altså, ved å få henne til å holde seg unna.

Selv klikka jeg til slutt og sendte en ordentlig fæl mld til ene dama, burugla klarte å svare "dere er så søte sammen"....

"JEG VET DA VEL DET!" kom jeg med da :ler:

Men etter det holdt hun seg gudskjelov unna, ellers hadde jeg vel klappa til kvinnfolket..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...