AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 og med "dette" mener jeg vel kanskje ånder, spøkelser og slikt, for nå har vi begynt å lure... Min mor har ved noen anledninger hørt en mannestemme som sier "Hei!" inni stuen sin. Hun finner ingen logiske forklaringer, som om det f.eks er naboer, tv osv.. For alt har vært slått av, og stemmen er høy, som om den er rett ved henne. Nå har også søsteren min hørt denne stemmen en kveld hun var på overnatting der. En mannestemme som lagde en liten "stønnelyd" eller noe, som et host. Om det er et spøkelse, haha.. er det vanlig at de lager lyder?? Trodde man bare opplevde at de "gjorde" ting,.. Lysestaker har ved to andledninger sprukket hos henne også..i tilelgg til stemmene. Andre som har hørt stemmer??
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Jeg og flere andre ansatte på sykehjemmet jeg jobber på, har hørt stemmer på jobben. Hørte blant annet en lyst damestemme som sa " god morgen" til meg da jeg gikk for å skifte til jobb klær. Men ellers utenfor jobben, har jeg vel andri opplevd noe spesielt Prøver bare å ikke tenkte på det hver gang jeg skal på jobb !!! 1
Aldrisur Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Det er vel akkurat dette Åndenes Makt (TVN?) handler om. Der har vi jo sett, og hørt, mange merkelige historier om lyder, bevegelser og skikkelser som befinner seg i hus - men som egentlig ikke skulle ha vært der. Hvis ikke alle som er med på disse programmene bløffer, og alt bare er filmtriks og tullball, finnes det kanskje spøkelser? Ikke vet jeg
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Aldrisur: Jeg har inntrykket av at hele programmet er oppspinn... husk at de tjener godt med penger på disse programmene! Dersom paranormale fenomen faktisk kunne observeres og dokumenteres på en slik måte som det blir gjort i Åndenes Makt, så hadde nok viitenskapsmenn og forskere fra hele verden strømmet til. Det ville revolusjonert vårt vitenskapelige verdensbilde dersom det fantes legitime bevis for slike fenomener. (Ikke for å høre overdrevent skeptisk ut til det overnaturlige, men et profittbasert TV-program tror jeg absolutt ikke er til å stole på!) 4
Aldrisur Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Aldrisur: Jeg har inntrykket av at hele programmet er oppspinn... husk at de tjener godt med penger på disse programmene! Dersom paranormale fenomen faktisk kunne observeres og dokumenteres på en slik måte som det blir gjort i Åndenes Makt, så hadde nok viitenskapsmenn og forskere fra hele verden strømmet til. Det ville revolusjonert vårt vitenskapelige verdensbilde dersom det fantes legitime bevis for slike fenomener. (Ikke for å høre overdrevent skeptisk ut til det overnaturlige, men et profittbasert TV-program tror jeg absolutt ikke er til å stole på!) Jeg er enig med deg i det der, men samtidig synes jeg de fleste av de som deltar i disse programmene virker både ærlige og troverdige. Men fornuften min sier det samme som du gjør.
Okapi Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Går jo an å sette opp innspillingsutstyr, og la andre bedømme? En grei mikrofon koster ikke så mye, og ellers trenger man vel bare en PC. La den stå på i noen dager, og se hva som dukker opp.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Jeg og flere andre ansatte på sykehjemmet jeg jobber på, har hørt stemmer på jobben. Hørte blant annet en lyst damestemme som sa " god morgen" til meg da jeg gikk for å skifte til jobb klær. Men ellers utenfor jobben, har jeg vel andri opplevd noe spesielt Prøver bare å ikke tenkte på det hver gang jeg skal på jobb !!! Innbilning 1
Ryvre Skrevet 6. april 2012 #8 Skrevet 6. april 2012 Åndenes makt er ikke særlig seriøst program, og det er flere medium/klarsynte som nekter å være med på programmet fordi det er så mye bløff i kulissene.
Aldrisur Skrevet 6. april 2012 #9 Skrevet 6. april 2012 Åndenes makt er ikke særlig seriøst program, og det er flere medium/klarsynte som nekter å være med på programmet fordi det er så mye bløff i kulissene. Kan jeg spørre deg hvordan du vet dette Ryvre? For jeg regner med at du har sikre kilder.
Ryvre Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Kan jeg spørre deg hvordan du vet dette Ryvre? For jeg regner med at du har sikre kilder. Sikre kilder, tja ikke noe jeg kan bevise for dere. Har pratet med en del av de som en gang var med i programmet, men som ikke lenger er med pga at de ble oppfordret til å bløffe og fikk vite en del ting på forhånd. 1
Aldrisur Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Sikre kilder, tja ikke noe jeg kan bevise for dere. Har pratet med en del av de som en gang var med i programmet, men som ikke lenger er med pga at de ble oppfordret til å bløffe og fikk vite en del ting på forhånd. Okei.
Gjest Candy Pie Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Har dere prøv å svare da? Hehe Jeg synes sånt er spennende jeg. Men vet ikke om jeg tror på sånt? Er så mange som opplever masse forskjellig, og jeg har forsåvidt opplevd noe greier selv. Men etter en tid så begynner jeg bare å tro at jeg så syner eller noe annet tull. Åndenes makt, fra sjel til sjel osv på tvnorge tror jeg ikke noe på...men hvem vet,KAN jo være sant?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #13 Skrevet 7. april 2012 Hender at jeg også innbiller meg at jeg hører ting. Tror det er ganske normalt at hjernen spiller en et puss i ny og ne Jeg er veldig mørkeredd til tider og når jeg var liten kunne jeg "fremprovosere" lyden av skritt over gulvet. Fordi jeg innbilte meg at det var noen der. Åndenes makt er manus og underholdning som et hvilket som helst tv-program. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #14 Skrevet 8. april 2012 Innbilning Ja, det kan jo hende at det bare er innbildning, men om flere andre opplever det samme, eller at jeg og medarbeidene mine hører hører noen samtidig, som vi ikke skal.........slike ting er vanskelig for meg å bort forklare. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå