Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan man ha denne typen sminkekost (syntetisk bust)? Jeg har hatt min i ca 3 år, og føler den blir veldig stiv og "tung" selv om jeg vasker den slik jeg alltid har gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker 4-5 år er bra. Jeg vasker mine med mild såpe 2 ganger i året. Når børsten begynner å røyte kaster jeg de.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker 4-5 år er bra. Jeg vasker mine med mild såpe 2 ganger i året . Når børsten begynner å røyte kaster jeg de.

Unnskyld meg, men... :spy:

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker 4-5 år er bra. Jeg vasker mine med mild såpe 2 ganger i året. Når børsten begynner å røyte kaster jeg de.

Jeg vasker mine som regel en gang i uken.

Gjest "gjest"
Skrevet

Hver gang jeg sminker meg og det blir 3-6 ganger i uken. Mine børster har holdt i tre år nu.

Gjest Tigress
Skrevet

Trur ikkje eg har ein einaste børste som er under to år gammal, og i alle fall ingen som har blitt vaska sidan jul...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker mine som regel en gang i uken.

Jeg også. To ganger i året hørtes fryktelig urenslig ut.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Børster bør egentlig desinfiseres etter hver gang du bruker de - og "dyprenses" noe sjeldnere for å fjerne produktrester som sitter godt på kosten. Gode koster kan vare i mange år før de må kastes så lenge de blir behandlet fint =)

Skrevet

om man bruker børstene til krem så... ikke de til rouge vel. Det er jo bare så vidt de er brukt. Men bruker man alle børstene hele tiden, vask i vei.

• Liker 2
Skrevet

Glemte å si at jeg bruker mineralsminken fra Body Shop, så ikke krem.

Har vasket den ennå en gang nå, men føles fortsatt tung ... Har kjøpt desinfisering til den også, får prøve å bruke den i tillegg. :)

Skrevet

Vask kostene jevnlig og de holder seg i årevis. I perioder vasker jeg de eter bruk og i andre perioder bare en gang i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...