Knøttet Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Hvor lenge kan man ha denne typen sminkekost (syntetisk bust)? Jeg har hatt min i ca 3 år, og føler den blir veldig stiv og "tung" selv om jeg vasker den slik jeg alltid har gjort.
Wonders Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Jeg tenker 4-5 år er bra. Jeg vasker mine med mild såpe 2 ganger i året. Når børsten begynner å røyte kaster jeg de.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Skrevet 6. april 2012 Jeg tenker 4-5 år er bra. Jeg vasker mine med mild såpe 2 ganger i året . Når børsten begynner å røyte kaster jeg de. Unnskyld meg, men... 2
Miah Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Jeg tenker 4-5 år er bra. Jeg vasker mine med mild såpe 2 ganger i året. Når børsten begynner å røyte kaster jeg de. Jeg vasker mine som regel en gang i uken.
Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #5 Skrevet 7. april 2012 Hver gang jeg sminker meg og det blir 3-6 ganger i uken. Mine børster har holdt i tre år nu.
Gjest Tigress Skrevet 8. april 2012 #6 Skrevet 8. april 2012 Trur ikkje eg har ein einaste børste som er under to år gammal, og i alle fall ingen som har blitt vaska sidan jul...
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Jeg vasker mine som regel en gang i uken. Jeg også. To ganger i året hørtes fryktelig urenslig ut.
Gjest BabyBlue Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Børster bør egentlig desinfiseres etter hver gang du bruker de - og "dyprenses" noe sjeldnere for å fjerne produktrester som sitter godt på kosten. Gode koster kan vare i mange år før de må kastes så lenge de blir behandlet fint =)
Wonders Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 om man bruker børstene til krem så... ikke de til rouge vel. Det er jo bare så vidt de er brukt. Men bruker man alle børstene hele tiden, vask i vei. 2
Knøttet Skrevet 11. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2012 Glemte å si at jeg bruker mineralsminken fra Body Shop, så ikke krem. Har vasket den ennå en gang nå, men føles fortsatt tung ... Har kjøpt desinfisering til den også, får prøve å bruke den i tillegg.
LukaFrost Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Vask kostene jevnlig og de holder seg i årevis. I perioder vasker jeg de eter bruk og i andre perioder bare en gang i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå