AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Huden min har vært i ulage lenge, og det er ikke grunnet produkter(alene iallefall). Jeg har forsøkt alt fra Decleor/MD/Jan Marini/Exuviance til apotekmerker/jojobaolje/rose hip oil - og andre diverse oljer. Før(inntil for noen uker siden) fikk jeg konstante utbrudd med milier på hele kinnet - og det roet seg endel når jeg begynte på nattlysolje. Men fortsatt oppfører huden min seg merkelig; - Blank - selv om den er veldig tørr(vanlig fuktighetskremer beregnet på normal-tørr hud gir ikke nok fukt) - Sensitiv - Grov, akkurat som porene er blitt mye større, og spesielt i pannen kan jeg se denne "grovheten". - Masse små "mini-milier" - såpass små at de ikke er synlige på avstand, men om jeg står nærme speilet ser jeg massevis av disse mini-miliene, tett i tett uavhengig om jeg bruker sminke eller bytter merker. De er så små at de ikke lar seg klemme ut. Det er altså ikke klassisk akne-hud, ei heller klassisk tørr hud. Bruker jeg produkter for kombinasjonshud blir det verre pga fukt/fettmangel. Responderer litt bra på glykolsyre i produkter, men det er veldig kortvarig. Det gir finere hud, men ingenting skjer med miliene. Hva i alle dager kan dette være - og hva kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå