Aelwyn Skrevet 18. januar 2004 #1 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvor mye ligger kjolene til Bonny på i pris, og hvordan får man bestilt kjoler fra de? Orker ikke dra helt til sødertalje for å kjøpe kjolen da.. Håper noen kan hjelpe meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse for en dag Skrevet 18. januar 2004 #2 Del Skrevet 18. januar 2004 Så rart, jeg logget meg akkurat på for å spørre om det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 18. januar 2004 #3 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvor mye ligger kjolene til Bonny på i pris, og hvordan får man bestilt kjoler fra de? Orker ikke dra helt til sødertalje for å kjøpe kjolen da.. Håper noen kan hjelpe meg. :D Om du ikke skal gifte deg før 04/06/05 så kan du få kjøpe min etter 24.06.04 He, he.. - jeg vet at mange av salongene i England sender til Norge selv om de ikke har nettbutikk, og det gjør de sikkert i USA også. Det kan jo hende butikken i Sverige også gjør det. I tilfelle må du ta mål da og høre med de hvilken størrelse det tilsvarer. Men, jeg syns det virker som de er normale i størrelsen, jeg har samme størrelse i kjolen som jeg bruker til vanlig. Den sitter også veldig fint på! Kan dessverre ikke hjelpe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 19. januar 2004 #4 Del Skrevet 19. januar 2004 Tror det er et nettsted som heter evita...mener at disse selger bonny kjoler. Jeg kjøpte min bonny kjole i sødertelja, men fant ut at jeg kunne spart endel i forhold til netthandel....Har heller ingen gode ord å si om butikken i sverige, useriøse! :evil: Men jeg tror at de trenger litt tid til bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 19. januar 2004 #5 Del Skrevet 19. januar 2004 Hei igjen. Her er adresse til en nettbutikk i USA, her er det billig altså! Den kjolen som jeg har valgt, koster 450 dollar her!! http://www.elegantladybridal.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 19. januar 2004 #6 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva heter denne butikken i Sødertalje? Jeg liker også Bonnys kjoler, og vil gjerne ha mulighet til å prøve dem på, ikke bare bestille over nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 19. januar 2004 #7 Del Skrevet 19. januar 2004 Og kan noen forklare meg hvor i Sverige Sødertälje ligger? Gidder ikke lete frem kart nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 19. januar 2004 Den butikken ligger i nærheten av stockholm... Ikke helt sikker på hvor i forhold, men tror det er i nærheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 19. januar 2004 #9 Del Skrevet 19. januar 2004 Det ligger sånn ca 10 mil utenfor stockholm. Da jeg kjøpte kjolen min der, greide de å bruke godt over 3 mnd på å bestille den,vet ikke hvor mange ganger jeg purret. Og da den endelig kom......uken før bryllupet, hadde de greid å bestille feil kjole og feil størrelse. MISTET MUNN OG MÆLE.... :evil: ...Men det skulle ordne seg...sa ho. Butikken heter Princessan, og de hadde ingen bonny kjoler på lager. Alle kjoler måtte bestilles opp fra england. Har ingen lyst til å si det er et sikrere kjøp i sverige enn fra usa eller england. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nybrud Skrevet 20. januar 2004 #10 Del Skrevet 20. januar 2004 Da så... men takk for hjelpen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå