Gå til innhold

Bonny...

Aelwyn

Anbefalte innlegg

Hvor mye ligger kjolene til Bonny på i pris, og hvordan får man bestilt kjoler fra de? Orker ikke dra helt til sødertalje for å kjøpe kjolen da.. :)

Håper noen kan hjelpe meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye ligger kjolene til Bonny på i pris, og hvordan får man bestilt kjoler fra de? Orker ikke dra helt til sødertalje for å kjøpe kjolen da.. :)

Håper noen kan hjelpe meg. :D

Om du ikke skal gifte deg før 04/06/05 så kan du få kjøpe min etter 24.06.04 :) He, he.. - jeg vet at mange av salongene i England sender til Norge selv om de ikke har nettbutikk, og det gjør de sikkert i USA også. Det kan jo hende butikken i Sverige også gjør det. I tilfelle må du ta mål da og høre med de hvilken størrelse det tilsvarer. Men, jeg syns det virker som de er normale i størrelsen, jeg har samme størrelse i kjolen som jeg bruker til vanlig. Den sitter også veldig fint på!

Kan dessverre ikke hjelpe mer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er et nettsted som heter evita...mener at disse selger bonny kjoler. Jeg kjøpte min bonny kjole i sødertelja, men fant ut at jeg kunne spart endel i forhold til netthandel....Har heller ingen gode ord å si om butikken i sverige, useriøse! :evil:

Men jeg tror at de trenger litt tid til bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter denne butikken i Sødertalje? Jeg liker også Bonnys kjoler, og vil gjerne ha mulighet til å prøve dem på, ikke bare bestille over nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den butikken ligger i nærheten av stockholm... Ikke helt sikker på hvor i forhold, men tror det er i nærheten.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger sånn ca 10 mil utenfor stockholm. Da jeg kjøpte kjolen min der, greide de å bruke godt over 3 mnd på å bestille den,vet ikke hvor mange ganger jeg purret. Og da den endelig kom......uken før bryllupet, hadde de greid å bestille feil kjole og feil størrelse. MISTET MUNN OG MÆLE.... :evil: ...Men det skulle ordne seg...sa ho. Butikken heter Princessan, og de hadde ingen bonny kjoler på lager. Alle kjoler måtte bestilles opp fra england. Har ingen lyst til å si det er et sikrere kjøp i sverige enn fra usa eller england.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...