Gjest loler Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Da jeg tar solarium, ligger jeg først en stund på ryggen og så snur jeg meg over til magen etter en stund.. og i følge vennene mine er det veldig rart... Er det bare meg eller er jeg bare merkelig og er den eneste som virkelig soler meg i solarium ved å ligge på magen..?
Gjest Leopard Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Jeg synes også det er rart at du snur deg, hvorfor gjør du det? 1
Gjest Bobler Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Er det ikke rør både oppe og nede da? Hva er poenget med å snu seg? 1
Gjest loler Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 (endret) TS: Grunnen til at jeg snur meg er at jeg er ganske utålmodig Og synes det er mer behagelig å ligge på magen Endret 31. mars 2012 av loler
fairywing Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Da får vi være merkelige sammen da:)) Jeg snur meg også på magen etter en stund...føler jeg får bedre sol under armene da
Gjest loler Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Da får vi være merkelige sammen da:)) Jeg snur meg også på magen etter en stund...føler jeg får bedre sol under armene da Yeey! liker deg 1
Sophie-Ann Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Jeg snur meg de to siste minuttene, så jeg ikke får solariumsmerker på ryggen.
challenger Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Men om dere snur dere får dere jo ikke sol i ansiktet? Ligger kun på ryggen jeg, men prøver å skifte stilling med bena og ryggen for å unngå skiller..
OhMickey Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Ligger kun på ryggen, synes det er ubehagelig hardt for hoftene å ligge på magen. Men får slike hvite merker der hvor kroppen ligger tyngst mot underlaget, som er korsryggen og skulderbladene :gjeiper: Men blir også hvit under armhulene og i skillet mellom rumpe/lår får jeg en hvit strek
Chloe- Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Om dere ligger på magen, bytter dere på hvilken side dere soler ansiktet på da? 1
apekatt Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Om dere ligger på magen, bytter dere på hvilken side dere soler ansiktet på da? Var det første jeg tenkte. Har planer om å sole meg snart og etter å ha lest denne tråden skal jeg ligge på magen. Får vel bytte side på ansikt også, vil ikke bli halvt brun og halvt hvit liksom. Det hadde sett teit ut
Gjest loler Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Det er jo bare å strekke ut armene over hodet og lage en knekk i albuen.. også retter du ut haka og ligger på den.. er ikke værre.. trenger ikke snu siden da
BarteSatan Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 Ligger på ryggen, men pleier å ta armene over hodet den siste tiden. Her er solariumene forma etter kroppen (ser sånn ut i hvertfall), kan umulig være digg å ligge på magen i de?
Gjest loler Skrevet 7. april 2012 #15 Skrevet 7. april 2012 Ligger på ryggen, men pleier å ta armene over hodet den siste tiden. Her er solariumene forma etter kroppen (ser sånn ut i hvertfall), kan umulig være digg å ligge på magen i de? Det er jo ikke noe problem.. jeg synes ikke det hvertfall. Den former seg jo like mye etter magen som ryggen
Adalin Skrevet 7. april 2012 #16 Skrevet 7. april 2012 Jeg bruker som regel å ligge på ryggen hele tiden, men en sjelden gang kan jeg snu meg på magen. Vil ikke få hvite flekker på ryggvirvlene og rumpa. For å få farge under armene bruker jeg å ligge med hendene bak hodet
Gjest k(a)os Skrevet 9. april 2012 #17 Skrevet 9. april 2012 Jeg ligger bare på ryggen. Unngår liggemerker med å bevege meg mye og bytte hvilepunkt, ligger også med hendene over hodet de siste 2-3 minuttene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå