Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest loler
Skrevet

Da jeg tar solarium, ligger jeg først en stund på ryggen og så snur jeg meg over til magen etter en stund.. og i følge vennene mine er det veldig rart... Er det bare meg eller er jeg bare merkelig og er den eneste som virkelig soler meg i solarium ved å ligge på magen..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg ligger kun på ryggen.

• Liker 4
Gjest Leopard
Skrevet

Jeg synes også det er rart at du snur deg, hvorfor gjør du det?

• Liker 1
Gjest Bobler
Skrevet

Er det ikke rør både oppe og nede da?

Hva er poenget med å snu seg? :klo:

• Liker 1
Gjest loler
Skrevet (endret)

TS:

Grunnen til at jeg snur meg er at jeg er ganske utålmodig ;)

Og synes det er mer behagelig å ligge på magen

Endret av loler
Skrevet

Da får vi være merkelige sammen da:)) Jeg snur meg også på magen etter en stund...føler jeg får bedre sol under armene da :briller2:

Gjest loler
Skrevet

Da får vi være merkelige sammen da:)) Jeg snur meg også på magen etter en stund...føler jeg får bedre sol under armene da :briller2:

Yeey! liker deg ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg snur meg de to siste minuttene, så jeg ikke får solariumsmerker på ryggen.

Skrevet

Men om dere snur dere får dere jo ikke sol i ansiktet? :klo:

Ligger kun på ryggen jeg, men prøver å skifte stilling med bena og ryggen for å unngå skiller..

Skrevet

Ligger kun på ryggen, synes det er ubehagelig hardt for hoftene å ligge på magen.

Men får slike hvite merker der hvor kroppen ligger tyngst mot underlaget, som er korsryggen og skulderbladene :gjeiper:

Men blir også hvit under armhulene og i skillet mellom rumpe/lår får jeg en hvit strek :fnise:

Skrevet

Om dere ligger på magen, bytter dere på hvilken side dere soler ansiktet på da? :unsure:

• Liker 1
Skrevet

Om dere ligger på magen, bytter dere på hvilken side dere soler ansiktet på da? :unsure:

Var det første jeg tenkte. Har planer om å sole meg snart og etter å ha lest denne tråden skal jeg ligge på magen. Får vel bytte side på ansikt også, vil ikke bli halvt brun og halvt hvit liksom. Det hadde sett teit ut :fnise:

Gjest loler
Skrevet

Det er jo bare å strekke ut armene over hodet og lage en knekk i albuen.. også retter du ut haka og ligger på den.. er ikke værre.. trenger ikke snu siden da

Skrevet

Ligger på ryggen, men pleier å ta armene over hodet den siste tiden. Her er solariumene forma etter kroppen (ser sånn ut i hvertfall), kan umulig være digg å ligge på magen i de? :P

Gjest loler
Skrevet

Ligger på ryggen, men pleier å ta armene over hodet den siste tiden. Her er solariumene forma etter kroppen (ser sånn ut i hvertfall), kan umulig være digg å ligge på magen i de? :P

Det er jo ikke noe problem.. jeg synes ikke det hvertfall.

Den former seg jo like mye etter magen som ryggen ;)

Skrevet

Jeg bruker som regel å ligge på ryggen hele tiden, men en sjelden gang kan jeg snu meg på magen. Vil ikke få hvite flekker på ryggvirvlene og rumpa. For å få farge under armene bruker jeg å ligge med hendene bak hodet :)

Gjest k(a)os
Skrevet

Jeg ligger bare på ryggen. Unngår liggemerker med å bevege meg mye og bytte hvilepunkt, ligger også med hendene over hodet de siste 2-3 minuttene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...