Gå til innhold

Fiolin eller trompet til å spille inngangsmarsj og utgangsmarsj.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt i tvil om jeg skal ha trompet eller fiolin til å spille inngangsmarsj og utgangsmarsj. Har selv spilt fiolin og synes det hadde vært fint viss fiolinlæreren min kan spille, men samtidig er det veldig fint med trompet også.

På fiolin så vurderer jeg disse sangene:

Det blir piano/orgel som komper.

På trompet vurderer jeg blant annet trumpet voluntary, brudemarsj av jan magne førde og brudemarsj fra lødingen.

Hva synes dere? Hva skal dere ha?

Skrevet

Vi skal ha trompet på inn- og utgangsmarsj. Skal ha Gabriels Obo som inngang og Jan Magne Førde sin Bruremarsj som utgang.

Skrevet

Takk for svar. Gabriels obo er nydelig.

Er det flere som har lyst å dele sine planer?

• 4 uker senere...
Skrevet

En venninne av meg skal spille trompet/ess-kornett i bryllupet vårt. Vet ikke helt hvilken vi skal ha på inngangsmarsj enda, men skal hvertfall ha jan magne førdes brudemarsj til utgang :) Gabriels Obo er jo nydelig!

Lurte på en ting til dere som skal ha trompet/kornett: Skal de spille sammen med orgelet?

Skrevet

Mulig dette er litt sent, men må bare si at WOW, den versjonen av Canon in D var jo bare helt fantastisk! Den likte jeg altså. Har alltid likt det stykket kjempegodt, men denne versjonen ga liksom noe særegent!

Trumpet Voluntary var også fin. Sånn typisk klassisk og fin melodi med høytidspreg. Fine melodier, ble litt høytidsstemning her nå haha :)

Skrevet

Vi hadde kun trompet som inngang- og utgangsmarsj. Det var veldig flott og vakkert. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...