Gjest Nefertiti Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Hva er den ultimate festmusikken for deg? Den sangen du alltid kommer i god humør/ feststemning av å høre?
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #2 Skrevet 18. januar 2004 Hele Disco Fever-skiva. Den er uslåelig for meg hva feststemning og rykninger i dansefoten angår!
sirka Skrevet 18. januar 2004 #3 Skrevet 18. januar 2004 Jeg blir alltid i godt humør av noe skikkelig funky musikk. Gjerne gamle funk-slagere fra 70-tallet. Jeg er også ei skikkelig rocke-jente som liker å høre sanger som "All my life" med Foo Fighters og "No one knows" med Queens of the Stone age.
Gjest Tex Skrevet 19. januar 2004 #4 Skrevet 19. januar 2004 Lita Ford- Kiss me deadly Garth Brooks- Callin Baton Rouge Shania Twain- No one needs to know Jan Werner- Air Litt variert......
Donnie Darko Skrevet 19. januar 2004 #5 Skrevet 19. januar 2004 Highway to hell - AC/DC Jailbreak - AC/DC Back in black - AC/DC Fortunate son - Creedence Disco inferno - Bee Gees Hollowed be thy name - Iron maiden The passenger - iggy pop Locomotive breath - Jethro tull +Mange andre sanger av de overnevnte bandene
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. januar 2004 #6 Skrevet 21. januar 2004 Haddaway - What Is Love Culture Beat Ac/Dc Roxette - How Do You Do CC Cowboys - Vill, Vakker og Våt og en bønsj med annet, men dette er vel det vi spiller mest oi faen, glemte nesten det mest selvskrevne; SCOOTER! :D
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. januar 2004 #7 Skrevet 22. januar 2004 Hele Disco Fever-skiva. Den er uslåelig for meg hva feststemning og rykninger i dansefoten angår! Det er ei kul plate ja! Og så har vi ei plate som heter RESPECT, med bare kul musikk på.
sirka Skrevet 22. januar 2004 #8 Skrevet 22. januar 2004 Til deg som skrev Scooter.. Håper vi aldri havner på samme fest...
Gjest Moonshadow Skrevet 22. januar 2004 #9 Skrevet 22. januar 2004 Alt av hiphop får meg i slaget. Fremmed rase og Gatas Parlament er alltid gøy og gjærne goda gammle som regulaters-waren G og 2pac
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 22. januar 2004 #10 Skrevet 22. januar 2004 Til deg som skrev Scooter.. Håper vi aldri havner på samme fest... Du bare følte behovet for å poengtere det? geez.
Ronja Skrevet 23. januar 2004 #11 Skrevet 23. januar 2004 Raining men, Maniac, Girls just wanna have fun... Sånne morsomme danse-sanger fra 70-80-tallet vet dere...
sirka Skrevet 23. januar 2004 #12 Skrevet 23. januar 2004 Du bare følte behovet for å poengtere det? geez. Ja, behovet var der med en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #13 Skrevet 23. januar 2004 Haddaway - What Is Love Culture Beat Ac/Dc Roxette - How Do You Do CC Cowboys - Vill, Vakker og Våt og en bønsj med annet, men dette er vel det vi spiller mest oi faen, glemte nesten det mest selvskrevne; SCOOTER! :D Jepp! Akkurat som eg skulle ha segt det sjøl!! Musikken som blir laga no for tida kan aldri komme på samme nivå som dei gamle gode slagerane!
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #14 Skrevet 23. januar 2004 Haddaway - What Is Love Culture Beat Ac/Dc Roxette - How Do You Do CC Cowboys - Vill, Vakker og Våt og en bønsj med annet, men dette er vel det vi spiller mest oi faen, glemte nesten det mest selvskrevne; SCOOTER! :D Jepp! Akkurat som eg skulle ha sagt det sjøl!! Musikken som blir laga no for tida kan aldri komme på samme nivå som dei gamle gode slagerene!
Malou Skrevet 23. januar 2004 #15 Skrevet 23. januar 2004 Hele Disco Fever-skiva. Den er uslåelig for meg hva feststemning og rykninger i dansefoten angår! Enig, nå har jeg ikke akkurat denne skiva, men disko musikk generelt er den ultimate partymusikk for meg. Jennifer
Gjest stas Skrevet 24. januar 2004 #17 Skrevet 24. januar 2004 Haddaway - What Is Love Culture Beat Ac/Dc Roxette - How Do You Do CC Cowboys - Vill, Vakker og Våt og en bønsj med annet, men dette er vel det vi spiller mest Ingenting slår Prodigy. Da blir det trøkk.
Gjest Lea Skrevet 24. januar 2004 #18 Skrevet 24. januar 2004 Musikken fra Grease :D Og Raga Rockers, Dum Dum Boys, listetopper fra 80-tallet m.m. Ingenting får taket til å løfte seg som Splitter pine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå