Gå til innhold

Hva skal jeg ha på meg i dag? (bilder)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på meg i kveld, og siden vi skal på jentevors og jeg snart skal dra må jeg begynne å bestemme meg. Står mellom tre antrekk (vedlagte filer).

Jeg heller mot jeansantrekket med rosa topp, fordi jeg ikke orker fryse, men synes alltid andre jenter er så fine i sånne søte små kjoler.

Så, hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nr 3, syns jeg :)

• Liker 2
Gjest Regza
Skrevet

Du må rydde rommet ditt, jente.

Men syns den i midten var finest.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, bor i flyttelass, derfor det ser ut som det gjør rundt meg :gjeiper:

Gjest Daenerys
Skrevet

2 eller 3. Helt feil sko til den første kjolen, du burde ha noe nude-farget så du ikke "kutter" i beina :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes nr 3. Det første så fryktelig kaldt ut, det er ikke så varmt ute ennå.

Gjest Badabing
Skrevet

Nr 2 eller 3. Det første antrekket så litt linedance-aktig ut.

• Liker 2
Skrevet

Henger meg på de andre her; nr 2 eller 3 :)

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1: for kaldt + feil sko.

2,3: syns 2 ser best ut, men er ikke noen fan av stram bukse og stram topp om du ikke skal ha en skinnjakke eller noe lignende for å løse opp antrekket :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens :)

Da ble det antrekk2, med brun skinnjakke :)

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på meg i kveld, og siden vi skal på jentevors og jeg snart skal dra må jeg begynne å bestemme meg. Står mellom tre antrekk (vedlagte filer).

Jeg heller mot jeansantrekket med rosa topp, fordi jeg ikke orker fryse, men synes alltid andre jenter er så fine i sånne søte små kjoler.

Så, hva synes dere?

Antrekk nr.1 ser billig/tøsete ut, antrekk 2 og 3 får beina dine til å se korte ut pga buksens lengde og fasong. Bukser som slutter ved/over anklene kler generelt svært få. Den rosa toppen ser barnslig og slaskete ut, noe forøvrig også kjolen gjør.

Du har en fin figur, kle deg bedre enn dette! :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurte på hvor du har kjøpt topp på bilde nr 2 jeg? :)

Skrevet

Helt enig med Transelise! Nr 1 med andre sko, syns kjolen var kjempefin! Ser at dette var i går, men du kan jo ta kjolen på neste vors! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er gammel, men nr 1 er jo en singlett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...