Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et seriøst spark i baken for å komme meg i gang med trening og kosthold igjen.

Jeg har tidligere vært veldig aktiv og godt trent, men har de siste årene lagt på meg mye etter en operasjon der jeg måtte sitte og ta det med ro ti,alt var i orden igjen.

Men jeg er nå fisk til å begynne å trene men mangler motivasjon tilgi ordentlig i gang, men siden jeg nekter å være en kjukkas lenger må jeg komme i gang.

Men er elixia light Club kun for de som er veldig overvektige eller er det for de som er litt tykke også? Står jo" ønsker du og gå ned 10 kg eller mer så er dette noe for deg"

Så noen her som har vært med på elixia light Club og kan fortelle meg hvordan det er , og hva slags oppfølging man får i forhold til bare å ha pt en gang i blandt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager mange skrive feil, iPad er litt for ivrig med stavekontroll forslagene sine

• 2 uker senere...
Skrevet

På det senteret der jeg på Light Club så skal de fleste i min gruppe ned mindre enn 10 kg.

Selv hadde jeg tenkt rundt 8. Er forresten veldig skuffet, skulle heller brukt pengene på Grete Roede kurs. Oppfølgingen er veldig dårlig og "foredragene" er innholdsløse. Treningsøktene som er annenhver uke er kjempebra men til 800,- i mnd i tillegg til medlemsavgift så vil jeg ikke si det er verdt det. Regner med at dette kan variere VELDIG fra senter til senter, selvfølgelig

Skrevet

Ok, så kjedelig da :(

Men takk for tipset ihvertfall da Tror jeg nok jeg heller bare går for å ha PT noen timer isteden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...