saniz Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 på jakten etter mine rosa bryllupsko - kom jeg over disse: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-WOMENS-CORAL-PINK-SATIN-LACE-WEDDING-BRIDAL-PROM-SHOES-LADIES-uk-4-/130671684643?pt=UK_Women_s_Shoes&hash=item1e6ca3ac23#ht_1139wt_989 er ikke heeelt sånne som jeg hadde ønsket meg, men syns de er utrolig nydelige og er jo så vanskelig å finne bryllupsko i rosa MEN så kommer problemet, jeg passer ikke sån pumps style. Har for sær fot som gjør at skoene faller og jeg må alltid ha noe som er festet til ankelen, om dere skjønner hva jeg mener. Har prøvd å ha alt mulig innlegg og ting som skobutikkene anbefaler uten nytte Er det noen som er kreative, eller bare har peiling på sko - som tror kanskje jeg kunne festet snor eller noe som gjør at den kan surres rundt ankelen og ikke være helt stygg? Tips tips :D
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Sleit med det samme, jeg festa et gnagsårplaster bakerst inni hælen på skoen, og ett på min hæl. Det funker om skoen er litt løs/stor også, men for meg så sørga det for at skoen satt like støpt på hælen som på tærne uten at det "kjippet" ved hælen når det ble klamt...
Amens Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Du kunne vel kanskje kjøpt noe bånd i samme rosa farge også modifisert skoene litt? Eller kanskje brukt sånn gjennomsiktig BH stropp til å modifisere? En gang jeg var modell, så var en av de andre modellene for liten til skoene hun skulle gå med, da teipet de skoen fast...
saniz Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2012 Du kunne vel kanskje kjøpt noe bånd i samme rosa farge også modifisert skoene litt? Eller kanskje brukt sånn gjennomsiktig BH stropp til å modifisere? En gang jeg var modell, så var en av de andre modellene for liten til skoene hun skulle gå med, da teipet de skoen fast... er det jeg tenkte, men er redd det blir stygt - derfor tenkte jeg å få tips :D Jeg tror jeg tar sjansen og bestiller og prøver meg frem er jo en stund til, men redd jeg ikke finner noe lignende. Er så vanskelig å finne rosa sko som kan passe bryllup
marta i farta Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Må først få si at det var noen nydelige sko! Jeg hadde noen sko som ikke ville sitte en gang, da tok min mor et silkebånd og sydde det fast og så surret jeg det rundt foten, det ble veldig fint, men vet ikke om det passer til en slik sko... Hvis du hadde tatt et tynt silkebånd kunne du knytt det over foten og laget en liten søt sløyfe, tror kanskje det kunne fungert godt på den skoen.
saniz Skrevet 2. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2012 Må først få si at det var noen nydelige sko! Jeg hadde noen sko som ikke ville sitte en gang, da tok min mor et silkebånd og sydde det fast og så surret jeg det rundt foten, det ble veldig fint, men vet ikke om det passer til en slik sko... Hvis du hadde tatt et tynt silkebånd kunne du knytt det over foten og laget en liten søt sløyfe, tror kanskje det kunne fungert godt på den skoen. jeg har alltid synes silkebånd er fint <3 Det skal jeg også prøve :D Nå fikk jeg melding fra ebay at skoene er sendt, så venter i full spenning. Håper de passer eller så vil jeg bli veldig veldig skuffet 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Ville prøvd med frem med bånd jeg, og skulle det ikke funke så var de jo billige så det er ikke så mye penger tapt.
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Jeg ville anbefale å lime kippekapper i hælkappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå