AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Jeg er ei jente (18) som er blitt sånn sinnsykt forelsket i en gutt på samme alder.. Og her snakker vi den type forelskelse som forårsaker en puls på hundreoghelvette og svette håndflater. Men problemet mitt er at jeg ikke helt skal tro at han er interessert i meg tilbake eller ikke.. Vi har flere fellesvenner og det er nettopp sånn vi har kommet i kontakt med hverandre. Jeg føler på en måte at han har gitt flere tegn til meg om at han kan være interessert, men kanskje han bare er snill? Han er nemlig den snilleste personen jeg kjenner, men jeg har ikke sett han med så mange andre jenter enn de vi kjenner felles, så vet ikke om han er sånn mot alle jenter eller bare meg. Jeg arrangerte en filmkveld blant annet hvor han var en av de som var bedt. Han og ei venninne av meg kom litt tidligere enn de andre fordi hun skulle hjelpe meg med å fikse mat før resten av gjengen kom. Det som egentlig skjedde var at hun satt i sofaen, mens jeg og han stod å lagde mat. Han hjalp til meg maten og var kjempehyggelig mot meg. Senere på kvelden havner vi i samme sofa når vi ser på film. Jeg er en veldig kald person sånn fysisk, og derfor satt jeg og frøys, satt med pledd rundt meg og hele pakken, men så skulle jeg strekke litt på beina og da havnet til slutt beina mine over hans. Han tok tak i føttene mine og begynte å holde rundt de og varme de, fordi jeg kunne jo ikke sitte å fryse sånn som han sa.. Senere varmet han også hendene mine, vi satt altså å holdt hender for at han skulle varme meg og han holdt rundt meg. Og her snakker vi ikke sånn å skape høy friksjon mellom hendene for å varme, vi snakker sånn virkelig holde hender og han satt å strøyk meg forsiktig over håndbakken med tommelen. Jeg var allerede interessert i han, men etter dette, da var jeg helt solgt. Men gjorde han dette bare for å være snill, eller burde det ligge noe mer i det? Jeg ville nemlig aldri sittet sånn som vi gjorde hvis jeg ikke hadde vært interessert. Det har og vært en annen hendelse, da han stilte opp for meg som modell til en photoshoot som skulle ende i en skoleinnlevering. Vi pratet og lo hele kvelden, jeg hadde helt vondt i kinnene når jeg kom hjem. Men når vi hadde en pause, så satte vi oss inn på et annet rom, det ble ganske kaldt der (syntes jeg) og da tilbøy han meg dressjakken sin. I tillegg til dette satt han på beina mine for å varme de og når jeg fikk krampe under den ene foten, så hjalp han meg med å få strekt ut og han satt å nesten masserte den ene foten min. Vi skulle ta buss hjem på kvelden fra shooten, men det som da selvfølgelig skjedde var at vi mistet bussen og det var den siste bussen som gikk hjem den kvelden. Derfor måtte vi ringe en felles venninne og få henne til å hente oss. Men da satt vi altså ute i kulden, ved en bussbenk.. Og da går han å setter seg på benken ser på meg og sier "kom hit", jeg går bort og setter meg ved siden av han og da legger han med en gang armen sin rundt meg. Jeg slenger etterhvert mine bein over hans og vi sitter tett og holder hender og prøver å holde varmen, mens vi snakker om alt mellom himmel og jord. Han ble etterhvert iskald på den hendene, og jeg skulle prøve å varme den ene hånden hans med begge mine, men da ble jo den andre mye kaldere, så jeg skulle legge hånden hans under mine lår, men over hans, men da legger han i stedet hånden mellom lårene mine. Men etterhvert ser han på meg og sier "nei, hva vil folk tro om oss hvis vi sitter sånn?". Også legger han hånden under låret mitt isteden for mellom. Det skal og nevnes at når vi gikk fra lokalet hvor vi tok bildene og ned til bussen, så berte han også noen av tingene mine siden jeg hadde litt å bare på, dette gjorde han helt uoppfordret til og med. Og når jeg skulle gå ut av bilen når vi kom til huset mitt, så tilbudte han seg å hjelpe meg med tingene opp trappen til leiligheten min, men jeg takket nei, noe jeg nå i senere tid angrer på. Men jeg følte ikke jeg kunne be han om enda mer når han hadde tilbrakt hele kvelden med meg for at jeg skulle ta bilder av han. Han har og sagt ja til å være med meg å se film en kveld, men utfordringen er at jeg går på medier og kommunikasjon på en skole, mens han går på studiespesialiserende på en annen skole, og derfor har vi begge ganske mye å gjøre, da begge er krevende linjer. Men hva tror dere? Kan han være interessert i meg? Eller gjør han dette mest antagelig bare for å være snill mot meg?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Mest sannsynligvis er han interessert i deg. Give it a shot. Og drit i alle kg-damer som sier at han skal ta initiativ, gutter liker jenter med litt guts. Spør han om å bli med å se film i påsken f.eks, jeg tipper han takker ja.
eriden Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 (endret) Han er interessert. Endret 31. mars 2012 av eriden
Gjest Jim Jones Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Som en ungpike på 18 har du massevis med muligheter. Er ikke rare tapet du pådrar deg om du tabber deg ut her.
Rainbow Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Høres veldig ut som han er interessert. Han flørter veldig tydelig med deg, vil gjerne ha kroppskontakt og ønsker å tilbringe tid med deg. Dette kan helt klart bli til noe utfra det du skriver! :-) Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Ja, han er nok interessert! Ut i fra formuleringen hans (Men etterhvert ser han på meg og sier "nei, hva vil folk tro om oss hvis vi sitter sånn?") vil jeg anta at han er litt sjenert og trenger et lite dytt i riktig retning, eller i alle fall mer bekreftelse på tilnærmingene han gjør.
Gjest Maruwan Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Senere på kvelden havner vi i samme sofa når vi ser på film. Jeg er en veldig kald person sånn fysisk, og derfor satt jeg og frøys, satt med pledd rundt meg og hele pakken, men så skulle jeg strekke litt på beina og da havnet til slutt beina mine over hans. Han tok tak i føttene mine og begynte å holde rundt de og varme de, fordi jeg kunne jo ikke sitte å fryse sånn som han sa.. Senere varmet han også hendene mine, vi satt altså å holdt hender for at han skulle varme meg og han holdt rundt meg. Og her snakker vi ikke sånn å skape høy friksjon mellom hendene for å varme, vi snakker sånn virkelig holde hender og han satt å strøyk meg forsiktig over håndbakken med tommelen. (...) Men når vi hadde en pause, så satte vi oss inn på et annet rom, det ble ganske kaldt der (syntes jeg) og da tilbøy han meg dressjakken sin. I tillegg til dette satt han på beina mine for å varme de og når jeg fikk krampe under den ene foten, så hjalp han meg med å få strekt ut og han satt å nesten masserte den ene foten min. (...) Og da går han å setter seg på benken ser på meg og sier "kom hit", jeg går bort og setter meg ved siden av han og da legger han med en gang armen sin rundt meg. Jeg slenger etterhvert mine bein over hans og vi sitter tett og holder hender og prøver å holde varmen, mens vi snakker om alt mellom himmel og jord. Han ble etterhvert iskald på den hendene, og jeg skulle prøve å varme den ene hånden hans med begge mine, men da ble jo den andre mye kaldere, så jeg skulle legge hånden hans under mine lår, men over hans, men da legger han i stedet hånden mellom lårene mine. Men etterhvert ser han på meg og sier "nei, hva vil folk tro om oss hvis vi sitter sånn?". Også legger han hånden under låret mitt isteden for mellom. Kåte grisen! Dump!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå