Gå til innhold

Noen som så Fotballfrue på Senkveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som så Fotballfrue på Senkveld?

Jeg syns hun var så elegant og vakker, og hun er jo noe for seg selv.

Hun er jo penere enn de fleste, men det er sikkert fordi hun tar vare på seg selv gjennom kosthold og søvn og trening.

Noen andre som skjønner hvor viktig kosthold, søvn og trening er for kropp og sjel?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes hun gjorde en god figur på senkveld...........

AnonymBruker
Skrevet

seriøst? ikke for å være slem eller noe, men hun er ikke noe særlig?? veldig smale lepper, og rar ansikt.. og forresten er bloggbildene hennes mye finere enn det på senkveld.

• Liker 11
Skrevet

Så henne ja. Hørte ikke så mye på hva de snakket om. Synes heller ikke hun var noe spesielt pen, hun er vel helt ok. Skal sies at jeg er en av de få som ikke har noe som helst i mot henne :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

seriøst? ikke for å være slem eller noe, men hun er ikke noe særlig?? veldig smale lepper, og rar ansikt.. og forresten er bloggbildene hennes mye finere enn det på senkveld.

Jeg syns hun var så flott på håret!!! men hun prater litt rart :klo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun kunne rettet seg opp i ryggen.

Skrevet

Jeg syns hun var så flott på håret!!! men hun prater litt rart :klo:

Halve håret er jo falskt. Synes faktisk det så ut som hun hadde plastikkhår...

• Liker 2
Skrevet

Wow, er det frua selv som er trådstarter her, eller? :skratte:

Jeg har alltid trodd hun har hatt en veldig høy, tynn og nasal stemme, for det passer liksom så godt inn med resten av bøtteballetten hennes. Men hun har en normal stemme, og det er jo veldig fint.

• Liker 4
Skrevet

Enda en tråd om fotballfrue. Kommet det aldri til å ta slutt? :fnise: men synes hun gjorde det helt greit.

• Liker 2
Skrevet

Bare venter på at det skal komme supernegative kommentarer fra folk som ikke har stort å ta seg til med... Skal vel bli en av de trådene dette og:)

Men kan jo nevne at jeg synes dama er råflott:) Hun snakker jo utrolig bra for seg. Virker som ei koslig jente:)

• Liker 1
Gjest O___o
Skrevet

Skulle av og til ønske at folk ble pålagt til å legge ut bilde av seg selv i helfigur fra alle vinkler

+ nærbilde av ansiktet sitt dra alle vinkler

OG la ut bilder av huden tatt med macroobjektiv

- Før de fikk kritisere andres utseende.

Sprøtt når TS berømmer henne for hennes evne til å prioritere kosthold, trening og søvn

- og folk svarer med krasse kommentarer om håret,

nesa/beinstruktur og for at hun har en vinkel hun liker å bli avbildet fra.

• Liker 4
Skrevet

Skulle av og til ønske at folk ble pålagt til å legge ut bilde av seg selv i helfigur fra alle vinkler

+ nærbilde av ansiktet sitt dra alle vinkler

OG la ut bilder av huden tatt med macroobjektiv

- Før de fikk kritisere andres utseende.

Sprøtt når TS berømmer henne for hennes evne til å prioritere kosthold, trening og søvn

- og folk svarer med krasse kommentarer om håret,

nesa/beinstruktur og for at hun har en vinkel hun liker å bli avbildet fra.

Hvorfor skulle du ønske det? Folk må få lov å mene hva de vil om hennes utseende, samme hvordan man selv ser ut. Mener du at kun de som er penere enn henne skal få si negative ting om henne? Jeg synes bare ikke hun er noe spesielt pen, jeg trenger ikke se ut som en supermodell for å si det.

• Liker 6
Gjest Purelove
Skrevet

Hvorfor skulle du ønske det? Folk må få lov å mene hva de vil om hennes utseende, samme hvordan man selv ser ut. Mener du at kun de som er penere enn henne skal få si negative ting om henne? Jeg synes bare ikke hun er noe spesielt pen, jeg trenger ikke se ut som en supermodell for å si det.

Synes ikke hun er noe særlig pen jeg heller.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun er vel akkurat like pen som den jevne jente ville blitt med solarium, restylane, løshår, løsvipper, makeupartist i bakhånd, silikonpupper og et hard trening/kostholdsregime.

Jeg glemte personlig trener, løsnegler og ikke minst tid til å dille med alt dette.

Endret av Alice123
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

jeg så på. syns ikke det passer å ha så mye volum (bølger) i håret når man er så tynn. det gjør nemlig at hodet ser meget stort ut. men når man ser henne sånn "live" så er det tydelig at hun ikke har fyll i leppene. så hun er meget flink til å smile på en måte som gjør at overleppen ser stor ut på bloggen sin. jeg får det ikke til selv, ser bare rar ut når jeg prøver. dårlig lyssetting i studio, hun så mye eldre ut enn hun er. fikk inntrykk av at det var meget planlagt at hun skulle ta bilde av han fyren og legge ut på bloggen sin....ikke bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde utstråling, men div ting hun sa var vel verre. Jeg skjønner blant annet ikke hvordan hun har fått for seg at når man har et LCHF-kosthold er det greit å hive i seg en mengde karbohydrater i ny og ne, da kroppen faktisk må starte på scratch for å nå samme forbrenning av fett som den hadde før du spiste karbsene. Og bruker lang tid på det! Og jeg skjønte at hun kom til å hakke på Iversen for at han bare prøvde LCHF i 2 uker og ikke mer, hun er litt bedreviter. Hun trenger ikke konstatere at "han burde prøvd det lenger" med en undertone av "herregud, så dum du er". Og hun svarte ikke på spørsmålet om at hun får kritikk for å fremstille livet som så ufattelig perfekt. Ellers innså jeg at selv om antrekkene hennes ser super ut på bilder når hun poserer i sine favorittvinkler, betyr ikke det at antrekket er så superfantastisk å se på i normale settinger.

• Liker 3
Gjest O___o
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor folk skal påpeke de tinga,

eller beskrive hvor stygge de synes andre er.

Og det uansett hvordan man selv ser ut

• Liker 1
Skrevet

Penere enn de fleste? :klo: Den vil jeg ikke akkurat si meg enig i altså..

Som noen over her sa synes jeg hun ser mye eldre ut enn hun faktisk er, det nevnte samboer her også. Men det har sikkert noe å gjøre med at hun er så mager.

Reagerte også på det med leppene hennes, var bombesikker på at hun var proppa full med restylane jeg, men leppene så jo faktisk helt normale ut på tv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sannheten er at så si alle kan se sånn ut med masse penger, falskt hår, falske vipper, falsk brunfarge, falske negler, personlig trener,strengt kosthold, masse dyr sminke, dyra klær, bleika tenner ,- og ikke minst all den tiden hun har til å drive med dette.

Ja, hun ser flott ut, men det kunne hvem som helst gjort med alt dette :)

Synes ikke hun er noe godt forbilde for unge jenter mtp kosthold, trening og vekt.

• Liker 3
Skrevet

:strix:

Akkurat det vi manglet på KG - enda en Fotballfruetråd! :hoppe:

:ironi:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...