Lala Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Denne skal jeg bestille meg i morgen. http://www.sportsmaster.no/prod/step.htm Hva syns dere? Har sagt opp abonnementet på treningssenteret. Elipsemaskinen var jeg helt avhengig av. Derfor vil jeg kjøpe en egen å ha forann tv'n. Likte denne fordi det var både step- og elipsemaskin. Dessuten hadde den mange funksjoner og programmer. Har kikket litt rundt, men denne virker best. Heldigvis var den jo forholdsvis ganske rimlig også og det er jeg jo ikke akkurat lei meg for.'> Hva syns dere? Har sagt opp abonnementet på treningssenteret. Elipsemaskinen var jeg helt avhengig av. Derfor vil jeg kjøpe en egen å ha forann tv'n. Likte denne fordi det var både step- og elipsemaskin. Dessuten hadde den mange funksjoner og programmer. Har kikket litt rundt, men denne virker best. Heldigvis var den jo forholdsvis ganske rimlig også og det er jeg jo ikke akkurat lei meg for.
Gjest Chica i.i. Skrevet 18. januar 2004 #2 Skrevet 18. januar 2004 Kunne tenkt meg noe sånt jeg også, hvis jeg bare hadde hatt litt større plass hjemme. Så når vi en gang skal kjøpe større leilighet med gjesterom blir det nok noe sånt ja! Hvor ofte/lenge planlegger du å trene?
Lala Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2004 Kunne tenkt meg noe sånt jeg også, hvis jeg bare hadde hatt litt større plass hjemme. Så når vi en gang skal kjøpe større leilighet med gjesterom blir det nok noe sånt ja! Hvor ofte/lenge planlegger du å trene? Jeg skal ha den på hybelen min på 35 kvm! :o Blir stående midt i "stua". Må ofre kjøkkenbordet mitt for å få plass. Planlegger å trene når jeg kommer hjem fra skolen. På senteret begynte jeg på 20 minutter om gangen og økte etterhvert opp til en time. Bedrer kondisjonen raskt. Blir vel noe sånt jeg kommer til å gjøre hjemme også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå