AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Har lyst til å bare drite i alt som heter kotyme i bryllup, synes det er så mange tullete regler for hva som er lov og ikke. Tenker da på klær. Men man må vel holde seg sånn noenlunde innenfor, da. Og jeg har ikke peiling. Kan jeg ha en kjole som går 10 cm ovenfor knærne? Den er tekkelig, ingen utrigning eller noe. Bare armer, men en ganske stor "krave" som henger litt utpå skuldrene. Mørk blekgrønn.
kakemonsteret Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Høres fin ut! Hva skulle være galt med den? Endret 30. mars 2012 av kakemonsteret
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Høres fin ut! Hva skulle være galt med den? Synes den er kjempefint. Jeg tenkte det eventuelt var noen som ville sutret over at den var for kort... Den ER ikke kort. Men den går litt over knærne.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Vanskelig å dømme uten bilde, 10cm over knærne høres litt kort ut for et bryllup- 1
kakemonsteret Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 10 cm over knærne er vel ikk for kort for bryllup. Det var flere som hadde det i vårt bryllup, tror jeg. Jeg reagerte ikke på det hvertfall. Rett under rumpa er for kort! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå