Soon Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Vet ikke om dette er riktig sted, men prøver meg her. Vi har en 2 åring på sykehus om dagen med brukket lår, og har søkt om pleiepenger - fått skjema med erklæring fra sykehuset. Er det noen her som har søkt om pleipenger, og som kan svare på hvor lang behandlingstiden var for dere. Desverre så betalte ikke min arbeidsgiver ut lønn for perioden, så jeg må vente på penger fra NAV. På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg mottok pleiepenger for noen år siden. Mener å huske at det tok iallfall 2 mnd å få behandlet søknaden. Husker det ble tull med min arbeidsgiver (bedriten sjef) som i utgangspunktet betalte ut full lønn.
Soon Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2012 Takk for svar, da vet jeg at det kan ta litt tid Tenkte å ta en tlf til NAV før de stenger før påske, og høre om saken iallfall er under behandling - man vet jo aldri med de...
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Ta den telefonen du. Jeg fikk mye hjelp fra Nav som til slutt måtte ringe øverste sjef på jobben og si at jeg fikk pleiepenger, men det tok tid å behandle søknaden. Først da fikk jeg utbetalt lønn.
Meaty Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Det tok nesten 2 mnd før vi så noe til de pengene da vi bodde på sykehuset med sønnen vår i sommer. Måtte låne fra sparekontoen så lenge.
Soon Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2012 Tusen takk for svar dere - da har jeg fått en pekepinn
Soon Skrevet 2. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2012 Ringte NAV, og de sa det var 3-4 ukers behandlingstid.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Ringte NAV, og de sa det var 3-4 ukers behandlingstid. Godt det. Når man er i en akuttsituasjon så er det man trenger minst bekymringer om når man får penger inn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå