Tirill Skrevet 18. januar 2004 #1 Del Skrevet 18. januar 2004 Er det noen som vet om kommunale barnehager har inntektsregulering? og noen som kjenner reglene på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 18. januar 2004 #2 Del Skrevet 18. januar 2004 Hvis du mener at du betaler etter inntekt: Ja, det gjør du. Takstene varierer fra kommune til kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #3 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg tror ikke det er slik i den kommunale barnehagen her i kommunen. Man betaler etter hvor mange timer ungen er i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #4 Del Skrevet 18. januar 2004 Inntektsregulerte bhgpriser varierer fra kommune til kommune. Oslo har, mens fex Ørsta har ikke. Men i Oslo varierer jo alle priser fra bydel til bydel også, ihvertfall på SFO. Min venninde betalte 350 kroner mer for sin datters plass enn jeg for min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå