Gå til innhold

redd for å bli stakkarslig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! jeeeeg er litt forvirret..først, jeg er 20 han er 21. jeg har møtt verdens skjønneste mann,vi har ligget over hos hverandre 3- 4 ganger nå, snakker godt sammen, og jeg synes vi har det så fint sammen. Jeg var desverre sammen med en gutt som trykket meg ned og fikk meg til å føle meg ubetydelig for han. Derfor har jeg en tendens til å føle at jeg blir tilsidesatt hvis en mann gir antydninger til å ikke være interessert lenger. I dag skulle vi kanskje møtes før jeg skulle til oslo i et par uker. Men han kunne ikke,fordi han hadde så mye som måtte gjøres. Så sendte jeg tilbake at hvis man vil ha tid til noen man savner å se, så finner man tid. han sa at ,det stemmer sikkert det, men at i dag var ikke en slik dag." Ble litt lei meg, fordi jeg finner alltid tid hvis det er en fyr jeg liker godt. tenkte kanskje at han ikke liker meg like mye, så sendte han en mld. og sa unnskyld for at jeg virket litt krass, og burde bare respektert at han ikke hadde tid. sank jeg lavt der, som unnskyldte meg for det jeg sa ? jeg vil ikke være stakkarslig, men synes kanskje jeg overreagerte der, vi har bare kjent hverandre i en måned ca. jeg vil bare være med han og klemme han hele tiden :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Han er ikke (nok) interessert. Bruk tiden din på noe gøy.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

*gjentar meg selv til det kjedsommelige*

Skrevet

Jeg syns ikke meldingen du sendte ham får deg til å virke stakkarslig. Du viste ham jo bare at du ikke ønsket å såre ham.

• Liker 1
Skrevet

Du tenker for mye. :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...