AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon, men hvordan i all verden skal jeg finne ut hvilken jeg skal kjøpe, det er jo så mye og velge i. Noen tips?
Celestia Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Samsung Galaxy S2 ja! Alle jeg kjenner som har en Iphone klager på kvaliteten, skjermen, lyden osv osv. Jeg skal i allefall aldri ha Iphone! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 TV2 hjelper deg hadde test av billige smarttelefoner. Resultatene ligger her: http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/mobilogdata/dette-er-den-raaeste-ungdomsmobilen-3744292.html
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Jeg hadde iPhone 4, og synes den var helt ok. Ikke noe å juble over. Nå har jeg Samsung galaxy S2, og den derimot, er virkelig noe å juble over! Den er så win at jeg nesten ikke er verdig. 1
belle_ Skrevet 31. mars 2012 #9 Skrevet 31. mars 2012 iPhone. Alt annet er ubrukelig. Kommer aldri til å gå tilbake til noe annet 2
Heart7086 Skrevet 31. mars 2012 #10 Skrevet 31. mars 2012 Jeg selv liker ikke iphone, og kommer aldri til å velge det(har flere venner som sverger til iphone, men klager over den kan de godt gjøre!) Kjøpte meg ny tlf rett over jul, Samsung Galaxy SII, super tlf! Veldig fornøyd med den, spesielt med at man legger opp egen meny, liker godt kalenderen(er totalt avhengig av den),osv.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #11 Skrevet 31. mars 2012 hvorfor ikke utdype litt mer om hvorfor dere mener at iphone er så overlegen? eller ikke? eller hva med android telefoner? eller windows telefoner?
Gjest HuskyPusky Skrevet 31. mars 2012 #12 Skrevet 31. mars 2012 samsung galaxy s2 :-) Samsung Galaxy S2 ja! Alle jeg kjenner som har en Iphone klager på kvaliteten, skjermen, lyden osv osv. Jeg skal i allefall aldri ha Iphone! Jeg selv liker ikke iphone, og kommer aldri til å velge det(har flere venner som sverger til iphone, men klager over den kan de godt gjøre!) Kjøpte meg ny tlf rett over jul, Samsung Galaxy SII, super tlf! Veldig fornøyd med den, spesielt med at man legger opp egen meny, liker godt kalenderen(er totalt avhengig av den),osv. Signerer disse!!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #13 Skrevet 31. mars 2012 Ts her: Takk for tipsene Men det ble jo bare tips til touch telefoner Hva skal jeg med det? Men kan vurdere de også, selvom jeg ikke vil ha. Desverre er det jo bare touchtelefoner blant nye telefoner virker det som. På en touchtelefon, går det egentlig an å lære seg å skrive meldinger uten å se? Null problem å skrive meldinger uten og se på mobiler med knapper, men det er kanskje vanskelig å lære seg på touchtelefoner, eller? Jeg frykter at en dag i fremtiden er det ikke mulig å kjøpe mobilen med taster, bare touch, så en gang må vel jeg også ha touch ts
Kraula Skrevet 31. mars 2012 #14 Skrevet 31. mars 2012 Ts her: Takk for tipsene Men det ble jo bare tips til touch telefoner Hva skal jeg med det? Men kan vurdere de også, selvom jeg ikke vil ha. Desverre er det jo bare touchtelefoner blant nye telefoner virker det som. På en touchtelefon, går det egentlig an å lære seg å skrive meldinger uten å se? Null problem å skrive meldinger uten og se på mobiler med knapper, men det er kanskje vanskelig å lære seg på touchtelefoner, eller? Jeg frykter at en dag i fremtiden er det ikke mulig å kjøpe mobilen med taster, bare touch, så en gang må vel jeg også ha touch ts Uten å se? Skal du skrive meldinger mens du kjører bil eller noe? Fordi da vil jeg ikke treffe deg på veien!
Gjest Optimo Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 Jeg husker at jeg kunne gå og skrive meldinger samtidig, uten å følge så veldig med på mobilskjermen. Prøv det med en touchtelefon ... TS; se på Nokia E52. Eller noen av de eldre Walkmanmodellene til Sony Ericsson, f.eks. W995, men de er vanskelige å få tak i. Du kan jo også se etter brukte telefoner på finn.no.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #16 Skrevet 1. april 2012 Takker for flere tips. Å tekste uten å se er jo veldig greit å kunne gjøre i mange tilfeller, for eksempel; når man ser på tv, spiser mat, når man gjør flere ting samtidig. Tekster rett som det er uten å se på jeg. Men når sms'en er skrevet, leser jeg selvfølgelig gjennom den før jeg sender den. Jeg får gå innom en butikk en dag og håpe at jeg ikke ender opp med touch telefon. Men flere tips mottas med takk ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå