Gjest Danielle 73 Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Hei Jeg trenger litt hjelp til å tyde en drøm jeg ALDRi har klart å glemme. Det begynte med at jeg skulle reise på ferie. Ikke viste jeg hvor jeg skulle. Jeg reiste med buss gjennom en stor by med lange gater. Det var mangen på bussen som skulle reise sammen uten å vite hvor. Av en eller annen grunn hadde jeg en trygghetsfølelse til bussjåføren som jeg aldri hadde sett før. Jeg fortalte ham at han måtte kjøre meg hjem til mine foreldre fordi jeg trengte å låne penger til mat. Hvor? det vet jeg enda ikke. Bussjåføren i dette tilfellet tok meg i hånden og leide meg til døren utefor hjemmet hvor mine foreldre bodde. Da slapp han taket. Jeg ble redd, men gikk likevel inn i huset. På stuen satt min mor og søster. Jeg ba om å få låne 2000,- til mat, noe jeg ikke fikk. Da ble jeg sint. Hvorfor skulle ikke jeg få LÅNE penger til et så viktig mål. mens min søster fikk 7000,- helt uten videre. Jeg ble sint og løp inn på et rom jeg ikke hadde, for å lete etter noe jeg ikke viste hva var for noe. Var mildt sagt fortvilet. Før dette ble jeg sint og tok en ledning rundt halsen til min mor. Ikke for å drepe, men det var et rop om hjelp. Da ble min eldste søster sint og reiste seg. Jeg ble av en eller annen grunn livredd, og løøøøøp mot døren. Da kom bussjåføren inni bildet og tok meg i hånden. Jeg var trygg med det samme og følte at helle verden svermet om meg. Fryktet ingenting. Han leide meg ut i bussen, men da sa han at flere av menneskene som satt på bussen måtte gå av for jeg skulle vær med på. Hvorfor mangen måtte gå av, vet jeg enda ikke. For det var jo plass til alle. Så kjørte han til et sted jeg ikke viste hvor eller hva. Vi stoppet utenfor et senter og bussjåføren leide meg på ny i hånden frem til døren før han forsvant. Da følte jeg meg alene og vettskremt. Da jeg kom inn så jeg lange koridorer og mangen sykepleiere som gikk frem og til bake. Av en eller annen grunn ble jeg redd for å bli smittet, men det jeg ikke visste var at folk med denne lidelsen kunne ikke smitte meg. Det var ikke smittsomt. Men jeg var livredd likevel. Her var det et senter med mennesker som led av anorexi og bulimi. Plutselig stod det en jente forran meg, hun ville fortelle meg noe. jeg ble redd. hun hadde bare en skjorte og hadde bare bein og føtter. hun følte etter meg. Og på et vis klarte jeg og komme meg forbi uten at hun fikk tak i meg. Da løp jeg inn på et rom med hun løpende etter. jeg klarte å få døren igjen, men armen hennes var litt innenfor selv om døren var nesten igjen. Hun var så tynn at det var skremmende. Jeg klarte til slutt å komme meg forbi henne, men fikk aldri vite hva denne jenta ville si. Da jeg løp mot utgangsdøren, kom bussjåføren inn i bildet for å ta imot meg. Da var jeg trygg med det samme. Vi gikk ut i bussen og reisen fortsatte. Ikke hvet jeg hvor. Kan noen hjelpe meg med å tyde denne drømmen?
Saga Skrevet 19. januar 2004 #2 Skrevet 19. januar 2004 Om du virkelig vil vite hva den betyr og det vil du sikkert iom at du fremdeles hukser den så synes jeg du burde ta kontakt med en som tyder drømmer og slikt.. glemte navnet på hva det heter Jeg tror innlegget var litt for langt til å få et ordentlig svar her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå