Gå til innhold

Slapp magehud

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Sikkert mange, som sliter med dette? Jenter som har fødet, eller eldre?

Magemusklene kan liksom bli så stramme de bare vil, men den huden blir jo ikke stram. Er det noe håp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre... :( Strekt hud er og forblir litt strekt.. Jeg har funnet ut at jeg skal ta en liten bukplastikk for å rette på det. Jeg har jo to barn og skal ikke ha flere :) Trener både yoga og generell styrke og oppstramming. Men skal jeg få så mye muskler at det fyller ut den strekte huden skal jeg nok trene lenge.. og bli uhyggelig stooor.. Nei.. jeg legger meg heller under kniven ;)

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det frister mest med kniv her og. Jeg har i hele mitt liv hatt stram six-pack mage. Men etter en periode hvor vekta raste opp og trening var ikke-eksisterenede, ble magen større. Og det tar tiiiid og få den vekk igjen. Uvant situasjon for meg, men det har vel med alder og gjøre :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Det frister mest med kniv her og. Jeg har i hele mitt liv hatt stram six-pack mage. Men etter en periode hvor vekta raste opp og trening var ikke-eksisterenede, ble magen større. Og det tar tiiiid og få den vekk igjen. Uvant situasjon for meg, men det har vel med alder og gjøre :sjenert:

Hvor gammel er du? Jeg er overvektig, men er på vei fra 108 til 70 kg. Er 25 år og redd jeg kommer til å få masse hud til overs :(

Noen som vet om man kan gjøre noe for å hjelpe huden å trekke seg sammen?

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Bikka 40 :gjeiper: Jeg har aldri vært overvektig. Fikk bare et mopedhjul pga en sykdomsperiode. Alltid vært godt trent og alltid klart å stramme opp magen til six-packform i løpet av et par uker. Men nå går ikke det lengre gitt :fnise: Det er uvant for meg. Og det tar tid. Så nå lurer jeg på om det toget har gått :sjenert: Men jeg fortsetter mitt treningsopplegg med mye styrke.

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende jeg tråkker på noen tær her men ærlig talt,gjør det noe om man har litt løs hud på magen etter at man har født barn så lenge man er frisk og rask&i form?

Synes kropps og utseendehysteriet har gått litt for langt jeg :sukk:

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg har ikke født barn. Jeg er ikke for utseendehysteriet heller. Men jeg savner den flate magen min av praktiske årsaker og sunnhet. Jeg kan kle meg så jeg slipper å bekymre meg for magen utseendemessig :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...