KineOl Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jo, altså. Kjæresten min plages med røde kinn. Dette er ikke noe som plager meg, synes han er nydelig uansett hva, men det plager han. Han er 16 år og hadde ikke røde kinn da han var yngre. dvs da han var ca. 12-13 år. Har dette noe med å drikke lite vann, han drikker ikke særlig mye. Er det noe eventuelt han kan gjøre for å bli kvitt det? Dette er noe han selv plages av, ikke tro jeg egentlig vil forandre på han.
Tropic Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Tror ikke det er pga lite veskeinntak nei, han drikker vel vann når han er tørst? Det kan være så mye så om det virkelig plager han bør han ta seg en tur til legen.
KineOl Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2012 Tror ikke det er pga lite veskeinntak nei, han drikker vel vann når han er tørst? Det kan være så mye så om det virkelig plager han bør han ta seg en tur til legen. Vel, han drikker ikke nødvendigvis VANN hvis han er tørst. Går mere til juice, eller cola da. Haha, han er også ganske varm på kinnene.. Sånn hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Rosacea? http://www.apotek1.no/ansikt/rosacea 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Røyker han, og hvis ja hvor mange sigaretter per dag?
KineOl Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2012 Nei, han røyker ikke. Han har også bare denne rødheten i kinnene, ingen andre steder.. Og det står jo at den sykdommen kommer som oftest i 30-50 årsalderen.. Gutten er jo bare 16. 1
Perelandra Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Rosacea? http://www.apotek1.no/ansikt/rosacea Tror neppe det. Rosacea er mest vanlig hos godt voksne, men her dreier det seg om en 16 år gammel gutt. Jeg mistenker heller at det kan ha sammenheng med pubertet og hormoner. TS skriver at kjæresten ikke hadde problemet da han var yngre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Nei, han røyker ikke. Han har også bare denne rødheten i kinnene, ingen andre steder.. Og det står jo at den sykdommen kommer som oftest i 30-50 årsalderen.. Gutten er jo bare 16. En venninne fikk den som 15-åring, det er bare mer vanlig at den kommer senere. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Nei, han røyker ikke. Han har også bare denne rødheten i kinnene, ingen andre steder.. Og det står jo at den sykdommen kommer som oftest i 30-50 årsalderen.. Gutten er jo bare 16. Ok, jeg hadde nemlig alltid det før skjønner du, men det var pga for mye blod i kroppen grunnet røyking. Bare derfor jeg spurte:)
KineOl Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2012 Slik ser det ut. Kanskje litt rødere også. Haha
Gjest Jim Jones Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Jo, altså. Kjæresten min plages med røde kinn. Dette er ikke noe som plager meg, synes han er nydelig uansett hva, men det plager han. Han er 16 år og hadde ikke røde kinn da han var yngre. dvs da han var ca. 12-13 år. Har dette noe med å drikke lite vann, han drikker ikke særlig mye. Er det noe eventuelt han kan gjøre for å bli kvitt det? Dette er noe han selv plages av, ikke tro jeg egentlig vil forandre på han. Det er nok fordi han er konstant kåt i nærheten av deg. Se på bilder av kåte folk og du vil se hva jeg mener.
KineOl Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2012 Det er nok fordi han er konstant kåt i nærheten av deg. Se på bilder av kåte folk og du vil se hva jeg mener. Haha,vel da er han kåt 24/7...
Gjest Jim Jones Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Haha,vel da er han kåt 24/7... Ganske normalt i den alderen.
KineOl Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #15 Skrevet 30. mars 2012 Synes det ser helt vanlig ut, jeg. Haha, han er rødere enn de fleste... Men jeg for meg har jo ikke det noe å si. Men han plages jo med det, og jeg vil jo at han skal ha best mulig selvtillit.. Så jeg har bare lyst til å finne ut hva det er, og om man kan gjøre noe med det. Fordi han plages av det..
Cuddlegirl Skrevet 30. mars 2012 #16 Skrevet 30. mars 2012 Det kan jo være det kommer av at han kanskje har vært mye ute i minusgrader i vinter.
KineOl Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #17 Skrevet 30. mars 2012 Det kan jo være det kommer av at han kanskje har vært mye ute i minusgrader i vinter. Vel, han har det om sommeren også.. Han har hatt det slik i 3-4 år..
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #18 Skrevet 30. mars 2012 Hvorfor ikke bra ta en tur til legen, slik alle andre ville gjort? HVorfor skriver du "haha" hele tiden, forøvrig? Er det fryktelig morsomt at kjæresten din plages? 2
Cuddlegirl Skrevet 30. mars 2012 #19 Skrevet 30. mars 2012 Ja, men om huden blir utsatt for frostskader gjentatte ganger kan det gi varige skader. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143921862-frostskader/
SoftKitty Skrevet 30. mars 2012 #20 Skrevet 30. mars 2012 Jeg tenkte også frostskader, særlig side du sier at det er varmt å ta på.. Ta en tur til legen uannsett, det er det lureste om han vil finne ut hva det er og hva han eventuelt kan gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå