AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Noen som har noen tips til å få i gang magen til en liten hund? Hunden min har ikke vært i form i dag og har hvert hos vetrinær, hvor analkjertlene ble tømt da det hun viste tegn til at de var fulle. Regnet med at hun skulle bli seg selv igjen etterpå, men hun er fortsatt litt rar. Hun har ikke gjort fra seg i dag, noe som er veldig uvanlig. Hun gjør alltid fra seg morgen og kveld, men altså ikke i dag. Har gitt henne litt matolje og det pleier alltid fungere fint, men ikke nå. Noen som har noen erfaringer de vil dele?
Gjest Bobler Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Jeg gir bikkja biola når han er hard i magen. Funker fjell! 2
bittelura Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Bikkja til venninna mi fikk duphalac (et målebeger som følger med til den til 23 kg bikkje..)når den slet med treg mage.. (dyrlegen hennes sa at hun kunne gi det) Spør dyrlegen din, du:) Har hunden drukket og spist lite i dag, så kan det ta litt tid.. Bikkja mi vekker meg om natten hvis hun har vært dopet (for analkul e.l.) for DA skal hu ut;).. Tror det tar litt tid for få i gang magen igjen.. God bedring til vofsen:) red: Overså at det var liten hund i innlegget (greit å ikke gi ALT for mye i så tilfelle;) Endret 30. mars 2012 av bittelura
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Takk for svar! Får kjøpe Biola i morgen å prøve det Råforer ikke nei. Kom gjerne med flere tips!
PT og Aloe Vera Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Noen som har noen tips til å få i gang magen til en liten hund? Hunden min har ikke vært i form i dag og har hvert hos vetrinær, hvor analkjertlene ble tømt da det hun viste tegn til at de var fulle. Regnet med at hun skulle bli seg selv igjen etterpå, men hun er fortsatt litt rar. Hun har ikke gjort fra seg i dag, noe som er veldig uvanlig. Hun gjør alltid fra seg morgen og kveld, men altså ikke i dag. Har gitt henne litt matolje og det pleier alltid fungere fint, men ikke nå. Noen som har noen erfaringer de vil dele? Kjedelig å høre.... Aloe vera juice er mitt tips Det fungerer like bra på dyr som på mennesker. Stabiliserer magen, godt for tarm og mage problemer/smerter, og forbedrer energi og næringsopptak. Dermed også bra å bruke selvom man ikke er dårlig i magen, men ønsker bedre helse og imunfosvar. Kan gi deg meire info og om du er interessert :-)
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Tror neppe katten til TS fortsatt har forstoppelse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå