Kjedelig Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hei, Jeg har hatt veldig god kontakt med en gutt over lang tid. Vi har snakket sammen nesten daglig, men i det siste har kontakten har dabbet litt av. Fremdeles tar han kontakt en gang inni mellom. Det kan gå flere dager mellom hver gang vi får i gang en samtale, men når samtalen først er i gang kan vi holde det gående lenge. Når jeg tar initiativ til å starte samtalen, svarer han hyggelig og spør tilbake, men ikke i like stor grad som før. Jeg har en følelse av at vi er i fred med å gli fra hverandre. Jeg er kjempe interessert i han , men vil ikke virke masete. I begynnelsen virket han kjempeinteressert og tok kontakt hele tiden. Håper ikke jeg overanalyserer for mye... Tror dere han har mistet interessen, eller er han bare blitt litt mer avventende? Finnes det noen gode tips til hvordan vi kan få tilbake litt av spenningen? Dersom noen har gode tips til aktiviteter vi kan gjøre sammen, er det supert Begge er veldig aktive, og glade utendørsaktiviteter.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Bare ikke ha sex. Da forsvinner spenningen, og gutten stikker av.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Snakker vi online dating? Vi chatter en del, men det har også blitt et par telefonsamtaler og noen vellykkede møter. Både turer og middag
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Treffes mer. Im tired of technology... Ja, helt enig! Eneste unnskyldning vi har er at det tar omtrent 30 min med bil for å besøke hverandre, og i en travel hverdag har dessverre internett blitt en enkel utvei... TS
Steinar40 Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Ja, helt enig! Eneste unnskyldning vi har er at det tar omtrent 30 min med bil for å besøke hverandre, og i en travel hverdag har dessverre internett blitt en enkel utvei... TS Det blir ikke greie på noe når ingen gidder å treffe hverandre.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #9 Skrevet 31. mars 2012 Det blir ikke greie på noe når ingen gidder å treffe hverandre. I dette tilfellet er det ikke snakk om å "gidde" tror jeg. Problemet er vel mest at vi begge er nokså sjenerte, og derfor ikke vil være for frempå med tanke på møter... Jeg har en følelse av at det ville være lettere for meg å spørre om vi kan møtes, dersom jeg hadde en konkret, og kanskje litt original idé om noe vi kunne gjøre sammen Begge opptatt med mye skolearbeid, jobb og trening, men jeg er sikker på at vi likevel kan finne tid til hverandre. Spørsmålet blir vel egentlig hvordan jeg kan forsøke å ta et skritt videre?
Steinar40 Skrevet 31. mars 2012 #10 Skrevet 31. mars 2012 I dette tilfellet er det ikke snakk om å "gidde" tror jeg. Problemet er vel mest at vi begge er nokså sjenerte, og derfor ikke vil være for frempå med tanke på møter... Jeg har en følelse av at det ville være lettere for meg å spørre om vi kan møtes, dersom jeg hadde en konkret, og kanskje litt original idé om noe vi kunne gjøre sammen Begge opptatt med mye skolearbeid, jobb og trening, men jeg er sikker på at vi likevel kan finne tid til hverandre. Spørsmålet blir vel egentlig hvordan jeg kan forsøke å ta et skritt videre? Da må du finne på noe du har lyst til å gjøre. Som du tror at han vil være med på også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå