Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et lite hjertesukk over kroppen min...

Normalt når jeg får mensen kommer menssmertene som et skudd og mensen starter samtidig.

De siste par dagene har jeg hatt enormt med menssmerter, våknet i natt av magekramper, samt kramper med jevne mellomrom i hele dag i tillegg til vanlige menssmerter.

Jeg har hatt forholdsvis stabil syklus på 31-35 dager i 7 mnd, men forrige mnd var syklusen bare på 26 dager. Jeg aner derfor ikke når evt EL var, eller når jeg bør forvente mens nå. I dag er jeg på dag 34 så hadde jo kanskje trodd mensen ville dukket opp snart.. Men dengang ei, kun menssmerter og veldig løs mage (detaljer, deilig).

Hadde bestemt meg for å vente noen dager til for å se om mensen dukket opp, men klarte ikke dy meg istad og tok en test. Den var selvfølgelig blendahvit. Tok den etter jobb og har sikkert tisset 10 ganger i dag så kan jo håpe det er derfor den var helt hvit.. Men tror neppe jeg er gravid heller, kjenner ingenting annet enn disse menssmertene.

Jeg vil jo ikke ha mensen, men kjenner jeg blir mer og mer spent for hver dag som går hvor mensen ikke kommer. Og så blir jeg like skuffet hver mnd...

Merkelige kroppen....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, sjekk urinveisinfeksjon og stoffskiftet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være nyrestein kanskje..

Skrevet

34 dager etter sist mens skal testen gi riktig svar, uansett hvor utvannet urin du testet på. Med mindre eggløsningen var forskøvet, det kan den jo være.

Jeg opplevde også 7 stabile sykluser etter pilleslutt, før at klusset seg til og etterhvert hang seg helt. Da hadde jeg i perioder menssmerter, og generelt mye ubehag i livmor/eggstokker. Smerter kan skyldes hormonkluss, cyster og andre ting.

Foreløbig er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente og se det ann. Sannsynligvis dukker det opp en blødning snart, så stabiliserer nok syklusen sin. Gjør den ikke det kan du kontakte lege og få henvisning til gynekolog.

AnonymBruker
Skrevet

Takk Athene, håpet du kom til å svare..

Jeg tenkte å kanskje ta en test på morgenurin men fant ut at jeg heller venter noen dager til og ser an om mensen kommer. Våknet av menssmerter og mild kvalme i dag (kvalmen har også vært litt av og på de siste dagene) men siden testen er hvit vet jeg at kvalmen ikke er symptom på graviditet ihvertfall...

Håper virkelig ikke alt begynner å klusse seg til nå :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Dag 36 og fortsatt ingen mens.. Mye mindre menssmerter men noe ømhet i korsryggen samt diare (beklager). Lurer på hva som skjer.... :sjenert:

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det? Har tanterød kommet eller positiv test?

AnonymBruker
Skrevet

TR kom etter 39 dager :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Bank henne opp, si at du lager kjøttdeig av den gneldrete puddelen hennes og at du kommer til å skrape opp bilen hennes hvis hun ikke holder seg vekk.

Bland brukt kattesand i maten hennes og strø knekkebrødsmuler i senga hennes.

Bytt lås! :rasende:

• Liker 2
Skrevet

Bank henne opp, si at du lager kjøttdeig av den gneldrete puddelen hennes og at du kommer til å skrape opp bilen hennes hvis hun ikke holder seg vekk.

Bland brukt kattesand i maten hennes og strø knekkebrødsmuler i senga hennes.

Bytt lås! :rasende:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...