Gå til innhold

Kan jeg teste i morgen?

EMMA2

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere!

Er selv prøver. Hadde EL for to uker siden, den 4.1.

Har ikke sett snurten av Tanta.

Siden EL har jeg hatt litt murring i underlivet, pussig.

Kjenner jo sikkert veldig etter, da vi er prøvere.... :lol: Mistet for noen måneder siden, så er jo litt klar for å komme videre også, da.

Hva tror dere, oraklene her inne?

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du vet med sikkerhet at du hadde EL for 14 dager siden, så kan du teste i morgen, ja, men... Når er det du forventer mens da?

"regelen" er jo at en kan teste dagen etter forventet mens.

Men jeg vil nok tro at det er "trygt" å teste i morgen

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke testet enda. Men, har ikke fått tanta enda heller.... Er akkurat på dag 28 i dag. Har bestemt meg for å vente til onsdag kanskje, for å teste. Kan jo hende tanta kommer..... :(

Ja, vet at CB kan tas den dagen man venter mens, men samtidig sier den vel også at dersom negativ så vent 3 dager før ny test. Derfor fant jeg ut at jeg likegodt venter noen dager til, jeg. :blunke:

Håper på ett blått kryss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg helt feil, elller reklamerer ikke clearblue med "allerede den dagen du forventer mens"?

Jo, de reklamerer for det, men er det noen vits å teste samme dag da? Du vet jo ikke før dagen er over om du har fått mens eller ikke, liksom... :wink:

Mensen kan jo komme "seint" på dagen, og da er det jo liten vits i å teste på morgenen - jeg synes i allefall det er bortkastede penger.

Men selvfølgelig, dersom en har lyst til å teste, så er det da ikke noe i veien for å teste samme dag som mensen, eller noen dager tidligere. Det koster jo penger, men har du lyst, så har du jo lov :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet onsdag morgen. Forventet mens var mandag. Se innlegg over, hvordan dette gikk.

Fikk bare en utrolig svak strek vannrett og en enda svakere, nesten usynlig strek nedover..... (ønsketenkning? :oops: )

Så blir nok en ny test om noen dager igjen, hvis ikke mensen har kommet, da. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok gravid. Var akkurat sånn med meg da jeg ble gravid med lillejenta mi :). Trodde ikke helt på at jeg var gravid, streken var jo så svak. Testen noen dager etter, og fikk en sterk blå strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok gravid. Var akkurat sånn med meg da jeg ble gravid med lillejenta mi :). Trodde ikke helt på at jeg var gravid' date=' streken var jo så svak. Testen noen dager etter, og fikk en sterk blå strek :)[/quote']

Men dersom streken er så svak at hun ikke er sikker på at det er en strek engang (noe som ofte blir kalt en skyggestrek), så ville ikke jeg ta det for gitt at en er gravid, nei.

Men det kommer jo ann på om streken var mest lysegrå/grå, eller lyseblå/blå.

Dersom det er "spor" av blått i streken, så er sjansene større for at det ikke er en skyggestrek, men en "gravid-strek"...

Anbefaler jo selvfølgelig å ta en test - er jo bare det som kan si det for sikkert.

*lykke til EMMA2*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...