Gå til innhold

Pleie av tørr hud + hvitere tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg vet svært lite om pleie av huden min.. ..Hva bør være mitt daglige/månedlige/ukentlige rituale.. og ikke minst hva jeg bør få i meg i kostholdet for å få de nødvendige tilskuddene innenfra

Jeg har tørr hud med littegranne fregner... Jeg har store laster som røyking og pepsi max .. jeg renser huden min med ansiktsvann om kveld og morgen og i tilegg bruker jeg ansiktsvask når jeg dusjer om morgenen.. Prøver være flink med nattkrem og bruker øyenkrem daglig

Jeg spiser b-vitaminer, drikker tran, solaray og sana sol

Jeg vil gjerne ha en anbefaling av merker også da.. ) helst litt rimelig..jeg bruker så mye penger på hår/sminke dilldallting fra før...om det er mulig da.

Også er det tennene mine da..Jeg synes de ser litt gule ut...Er det noen som ahr erfaring med bleking av tenner.. Hvor mye koster det.. ? Må det gjøres regelmessig?

Videoannonse
Annonse
Gjest babygirl
Skrevet

angående bleking av tenner, så har jeg sjekket 2 steder, og det kostet 4000,- begge steder. Så jeg tror det er den vanlige prisen.

Skrevet

Tannbleking:

Jeg betalte 3000 for halvannet år siden. Tok en ringerunde dengang, og fant store varisjoner i pris.

Var veldig fornøyd med resultatet.

Hvor ofte du må repetere, kommer an på hva du utsetter tennene dine for. Røyking, kaffe, te og rødvin gjør blant annet tennene fortere misfarget igjen. Jeg har frisket oppfargen en gang siden første gang. Da betalte jeg 350 for nye tuber blekemiddel. Plast"skinnene" har jeg jo nå en gang for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...