AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jeg hører ofte fra menn at kvinner ikke kan være morsomme, men samtidig ønsker de en kvinne med humor Det virker som mange mener det å le av menns vitser er å ha humor. Kvinnen skal ikke være morsommere enn dem hvertfall Menn; er det viktig for deg med en morsom kjæreste? Kvinner; syns kjæresten din at du er morsom? Er du morsom? 4
Sunchild Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Min kjære sier at min humor er det første han falt for og det mest tiltrekkende med meg. Jeg har en litt spesiell og svart/pervers humor som ikke alle liker, men de som har samme type humor synes tydeligvis jeg er utrolig morsom. Nå er jeg ganske stille og sjenert av meg og ikke typen som kommer med hauger av vitser i selskap, synes selv sånne mennesker er slitsomme.
Arlandria Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Jeg vokste opp med guttehumor, og syns gjerne at det er veldig morsomt. Ser gjerne filmer med bare kompiser, henger med gutta og tuller. Får ofte vel så god kameratslig kontakt med gutter som jenter. Kjæresten min nevnte ofte humoren min som en av de egenskapene han likte i starten, mens nå syns han den er dårlig vel vel!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Jeg vokste opp med guttehumor, og syns gjerne at det er veldig morsomt. Ser gjerne filmer med bare kompiser, henger med gutta og tuller. Får ofte vel så god kameratslig kontakt med gutter som jenter. Kjæresten min nevnte ofte humoren min som en av de egenskapene han likte i starten, mens nå syns han den er dårlig vel vel! Hva er forskjellen på guttehumor og jentehumor da? 2
Arlandria Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Jeg vil si at guttehumor kan være mer rett fram, frekk, kanskje eklere og er mer relatert til gutteinteresser. Men det kommer vel ann på hva folk definerer som jentehumor også Jeg merker hvertfall at jeg har bråere, frekkere og eklere humor enn venninner :S haha! og mer nerdehumor.
Mr.Omg Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Jeg hører ofte fra menn at kvinner ikke kan være morsomme, men samtidig ønsker de en kvinne med humor Det virker som mange mener det å le av menns vitser er å ha humor. Kvinnen skal ikke være morsommere enn dem hvertfall Menn; er det viktig for deg med en morsom kjæreste? Kvinner; syns kjæresten din at du er morsom? Er du morsom? Ja, for jeg tenker at det må være kjedelig å være den eneste som er morsom hele tiden. Menn som ikke skjønner "kvinnehumor" er enten hårsåre (tar seg nær av det istedenfor å le) eller har kommunikasjonsproblemer. Samme gjelder andre veien. 2
Gjest Blubberella Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Det er veldig viktig for meg at mannen har humor, for en surpompete fyr som knapt smiler og må forklares alle vitser hadde jeg blitt gal av i lengden. Jeg kan ikke ha venner som er humørløse eller sjeldent ler heller. Og så er det jo en stor fordel at kjæresten ler av mye av det samme som meg, så ikke jeg føler meg helt dust når jeg ler av noe. Heldigvis har jeg funnet en humoristisk og blid kar som ler av vitsene mine og synes jeg er morsom. Jeg leser og ler meg skakk av Pondus og det synes han visstnok er kjempestas da han aldri har vært borti damer som ler av Pondus. Vi ler av de samme tingene og har veldig lik humor. Det liker jeg!
OhSerendipity Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Jeg er selvfølgelig hysterisk morsom ifølge meg selv Ellers kan jeg ikke svare for gutta, men jeg kan vel likevel si at humor er viktig for meg både i et vennskap og i et forhold. Jeg får rett og slett lite ut av et vennskap/forhold uten humor og mennesker som ikke er underholdende eller morsomme. Selv om noen hadde hatt alle egenskapene jeg er ute etter i en potensiell partner, ville det ikke fungert om han ikke var morsom (og med "morsom" så mener jeg selvfølgelig at han har en humor som matcher min egen, ettersom det ikke akkurat eksisterer en definisjon av god humor) Endret 30. mars 2012 av OhSerendipity
Gjest hehe Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Vel, noen ler, andre ikke... Jeg tror det handler er om kjemien mellom mennesker. Ingen kjemi = ikke morsomt..
Gjest kvinne46 Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er vant til at menn synes jeg har humor, både fordi jeg har selvironi og fordi jeg ler av deres vitser (!) Ellers synes jeg at mange kvinner har en herlig humor, vel og merke hvis ikke menn er tilstede i selskapet. Ler aldri så mye og hjertelig som jeg gjør med mine venninner, og det uten at alkohol er med i bildet. En gang lo vi så voldsomt at en av mine venninner tisset på seg. Ikke så morsomt for henne kanskje... Når vi skal forklare for våre menn hva vi synes er så morsomt, sliter vi litt.. Jeg tror at det er litt slik: Kvinner og menn ler av morsomme menn. Kvinner ler av morsomme kvinner. Menn mener at kvinner som ler av deres morsomheter har sans for humor. Men de ler ikke nødvendigvis av det denne kvinnen tuller med. 2
Gjest Bond Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Jeg er åpenbart ekstremt morsom. Velger å tro at samboeren ler med meg, enn at samboeren ler av meg bare fordi jeg er tåpelig og håpløs. Men mulig det og. :gjeiper: Endret 30. mars 2012 av Bond
Gjest O___o Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Får stadig vekk høre fra menn og kvinner, både venner og fremmede at jeg har en fantastisk humor, og at de titter innom meg / stikker innom facebooken min de dagene de føler seg neffor. Jeg vil vel også kunne si det tiltrekker menn, ja. Og ja, jeg tiltrekkes også av menn med galgenhumor, / eller med humor av Knut Nærum-karakter.
Cordelia Skrevet 30. mars 2012 #14 Skrevet 30. mars 2012 (endret) Vel, jeg er ofte ufrivillig morsom, teller det? Om jeg faktisk er morsom får bli opp til andre. Når det gjelder i forhold til det annet kjønn er vel egentlig det å kunne le og more seg viktigere enn at personen er supermorsom. Endret 31. mars 2012 av Cordelia
Gjest frøken am Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 Ja, det viktigste her i livet er å gjøre andre til lags!
Gjest Maruwan Skrevet 31. mars 2012 #16 Skrevet 31. mars 2012 Jeg hører ofte fra menn at kvinner ikke kan være morsomme, men samtidig ønsker de en kvinne med humor Det virker som mange mener det å le av menns vitser er å ha humor. Kvinnen skal ikke være morsommere enn dem hvertfall Menn; er det viktig for deg med en morsom kjæreste? Kvinner; syns kjæresten din at du er morsom? Er du morsom? Kvinner er generelt ikke morsomme, men hvis du er litt forelska i dem så blir de gjerne litt morsomme allikevel for da setter du pris på at de ihvertfall prøver. For meg er det ikke så viktig. Det er mye viktigere at hun setter pris på god humor (les: ler av mine vitser). Kvinner gjør seg uansett best som publikum, ikke utøvere.
Gjest enirac Skrevet 31. mars 2012 #17 Skrevet 31. mars 2012 Kvinner; syns kjæresten din at du er morsom? Er du morsom? Han syns eg er fantastisk morsom faktisk. I am f**king HILARIOUS!!!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå