AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hei! Noen som vet hvordan resultatet blir om man tar å farger håret lysebrunt (askebrunt) fra denne røde fargen? her til noe alla dette?: her blir det rosa? håper på kjapt svar!!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 jeg vet ikke akkurat.. jeg bleika håret mitt litt (men jeg var ikke så rød som deg i håret) så farga jeg lysebrunt over.ble litt rødlig tone under.men jeg ble så fornøyd;P
belle_ Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Fargen kommer ikke til å ta noe særlig. Du må bleke ned håret ditt først for så å farge det brunt.
Gjest Cuntzilla Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Rosa blir det ikke Det røde vil skinne gjennom, og jeg tipper også at det vil bli noen nyanser mørkere enn på pakken. Velg en hårfarge med grønn base (askefarger) for å nøytralisere mest mulig av det røde. Skal du ha det lysebrunt ville jeg forsøkt en color remover først, de selger en relativt god på Lindex. Snakker ikke om bleking, men den typen som bare løfter kunstig hårfarge. De pleier ikke å klare å ta "alt", men det gir som oftest et bedre utgangspunkt for ny farging. Hvis ikke tror jeg du må nøye deg med mørkere rødbrunt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå