Gjest Frigg Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Lyset er det siste som blir slått av. Men av og til er det tv'n. Hva med dere da?
Tusenfryd Skrevet 18. januar 2004 #3 Skrevet 18. januar 2004 Kommer litt an på dagsformen - det er enten å slå av lyset fordi jeghar lest - slått av tv-en - eller som regel er det å snu meg vekk fra kjæresten min etter å ha ligget lenge inntil ham og varmet meg - eller omvendt.
Gjest Diddl Skrevet 18. januar 2004 #4 Skrevet 18. januar 2004 Det er å legge meg godt inntill kjæresten min, å si god natt..
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #8 Skrevet 19. januar 2004 Det siste jeg gjør er å holde godt rundt kosebamsen min. Samme bamse som jeg har holdt rundt i 22 år. (Det er altså bamse det er snakk om her, ikke noen fyr. Eksen var faktisk sjalu på bamsen. )
Dina Skrevet 19. januar 2004 #9 Skrevet 19. januar 2004 Legger boka på nattbordet og slukker lyset.... :D
Cinnamon Skrevet 19. januar 2004 #12 Skrevet 19. januar 2004 Jeg kikker alltid innom barna før jeg legger meg, at dem sover godt og brer på dynen igjen hvis de har sparket den av seg. Dette er blitt en vane og jeg får nesten ikke sove hvis jeg ikke gjør det....
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #13 Skrevet 19. januar 2004 Forrsten tar jeg dagens siste (og ofte første røyk på trappa før jeg legger meg...)
aline Skrevet 19. januar 2004 #14 Skrevet 19. januar 2004 Går alltid en siste tur på do, slår av lyset og sovner. Kjærsten synes det do-greiene mine er litt morsomt da, for om vi legger oss og blir liggende å prate litt, så må jeg ALLTID på do igjen før jeg kan slå av lyste og sovne!! Så det blir litt sånn "nå MÅ jeg sove, ellers må jeg bare på do igjen..." etter å ha pratet litt, gått på do, kommet inn igjen...
philippa starck Skrevet 19. januar 2004 #15 Skrevet 19. januar 2004 Tar av linser, pusser tennene, setter håret i strikk, renser ansiktet. Inn i sengen, leser litt, tar på Lypsyl, slukker lyset....og?
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. januar 2004 #16 Skrevet 19. januar 2004 tar på Lypsyl Det er jeg også avhengig av!!
Gjest glamourgirl Skrevet 19. januar 2004 #18 Skrevet 19. januar 2004 Aller siste, eller de siste tingene? Pusser tennene og fluorskyller, fjerner sminke, tar på nattkrem, legger meg, tar på håndkrem, 8-hour krem på leppene, leser, sjekker at vekkerklokka er på, sjekker tekstmeldinger, slokker lyset, koser med Bamsen (min er 29 år, Grenney, og jeg snakker også m en bamse :D )
~Moon~ Skrevet 20. januar 2004 #19 Skrevet 20. januar 2004 Det siste jeg gjør er å lukke øynene :blunke: Før det, så er jeg en tur på badet, slår av tv, pc og så går lyset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå