AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hvis man tar en master i arbeid- og organisasjonspsykologi - hvilke muligheter er det for jobb? Hvilke typiske jobber er det å få? Og hvordan er lønnen?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Man kan ha ganske gode utsikter for jobb, de jeg kjenner har iallefall fått relevante stillinger. Lønnen vil avgjøre helt fra hvor du jobber - og det er privat, offentlig, som konsulent eller hva. Men jeg vil tro de fleste begynner på rundt 400.000(ganske vanlig begynnerlønn for de fleste mastergrader om du ikke jobber i kommunen eller i ideelle organisasjoner, da må du ned en 20-30.000 i lønn altettersom) - og så vil det variere oppover alt etter som hva lønnen er på det aktuelle stedet. Ganske lik lønn som for en statsviter, og den jevne økonom(mastergrad) vil jeg tro.
ninuska_ Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Sjekk masterundersøkelsene i psykologi på psykologisk.no. Da kan du se hva slags stillinger de med psykologi har avhengig av bakgrunn, lønn og diverse
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Sjekk masterundersøkelsene i psykologi på psykologisk.no. Da kan du se hva slags stillinger de med psykologi har avhengig av bakgrunn, lønn og diverse Fantastisk nettsted!! Takk for respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå