Gjest Inamalin09 Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hei, jeg håper noen her inne kan hjelpe meg og samboeren. Vi vil så gjerne ha barn, men vi er så usikre rundt dette med økonomien. Jeg veit ikke egentlig om dette er riktig forum å plassere denne tråden i, men jeg prøver og hvis det er feil så for noen si ifra og hjelpe meg å flytte den Det vi lurer på er hva vi har rett på i forhold til støtte fra lånekassen, nav etc.. Jeg er fulltidsstudent, med deltidsjobb ved siden av. Mens han er på omskolering fra nav. Hvordan påvirker dette hva vi kan få av støtte? Jeg har leita rundt på nettet, på nav sine sider og på lånekassen sine sider. Men de er jo så uoversiktlige at jeg blir helt smårar i huet av å leite. Er det noen sjeler her inne som kanskje kan hjelpe oss? Peke ut noen sider vi kan lese, eller rett og slett skrive svart på hvitt hva vi kan forvente dersom vi velger å bli gravide nå? Vi kan selvfølgelig vente til vi er ferdig utdannet, men vi har egentlig ikke lyst til det. Begge er veldig ivrige etter å sette igang med prøvingen På forhånd tusen takk! Mvh to usikre sjeler.