Gjest TS Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hei! Jeg er vilt forelsket! Har hatt et to uker langt jobbkurs, hvor jeg traff verdens beste fyr. Jeg har ikke tatt romantisk kontakt, har ikke turt. Jeg veit han liker meg, men veit ikke om det er romantisk. I morgen er siste kursdag, liksom en slags avsluttning. Jeg har aldri hatt en slik forelskelse. Den er alt for alt for sterk. Jeg hadde nesten noe lignende som 20. Da turte jeg ikke ta kontakt, det varte i nesten en hel bachelorgrad. Jeg vil bare si noe, jeg vil ta kontakt, jeg kan ikke tape, han er fra andre siden av landet. Men jeg kan vel ikke vinne heller. Men jeg kan ikke bare sitte passiv. Jeg tenkte at jeg enten kunne gi ham et bekjedent kyss eller si at jeg liker ham veldig godt. Jeg burde sikkert spille et spill osv, men det greier jeg ikke, dessuten er dette siste sjansen. Jeg må ta kontakt nå, nå eller aldri, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Kysse en fyr uten å vite at han ikke bare ser på deg som en i mengden av kursdeltakere? Nei. Si det til han. 2
Gjest TS Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Kysse en fyr uten å vite at han ikke bare ser på deg som en i mengden av kursdeltakere? Nei. Si det til han. Takk for svar Jeg er nok ikke helt en i mengden, vi har også tilbringet tid sammen på ettermiddagene, eller han har alltid spurt om jeg ville komme med, selv om kollegaer av ham også var med da... Jeg har faktisk aldri hatt en sånn frykt som dette iforhold til menn. Men selv om han ikke tar romantisk iniativ synes jeg det virker som han liker meg, er veldig grei, skal alltid inkludere meg, har like interesser, ser på meg i smug.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Kjør på! Ellers kommer du til å angre og lure, det skal spise deg opp. I det minste spør om tlfnummer. 1
Envy Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Ikke gå hen og bare kyss han hvertfall, det hørtes fryktelig kleint ut :gjeiper: Spør han ut på date, eller pass på å sikre deg tlfnummer/facebook hvertfall
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Jeg går gjennom det samme som deg, bare at det er en på skolen. Jeg vil så gjerne gjøre noe, men tør ikke. Nå ser jo jeg "min" på skolen, og får jeg et nei så kan det bli kleint å møte på han hele tiden. Men hadde han bodd et stykke unna meg så hadde jeg tatt sjansen. På begynnelsen var det hyggelig å være fjollete og forelsket, men nå føler jeg at noe brenner inni meg. Kjør på og hold oss oppdatert. Lykke til
Lizbeth Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror jeg ville ha spurt litt om hva planene hans videre er etc, og få i gang en skikkelig samtale der Kanskje si "du virker i alle fall som en person jeg vil bli bedre kjent med" eller noe i den duren Jeg hadde nok ikke bare kysset ham uten videre, men det kan jo være han vil tolke det positivt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå