AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Jeg blir så sår på tunga av mye sukrinmelis.. Er dette normalt? Og hvorfor blir det sånn?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Hva er mye? Har du prøvd å blande sukrin med vått først? Sukrin stjeler nemlig vannmolekyler, så det er derfor man får en "kald" smak av den. Men blandes sukrin i væske først så har sukrinen allerede bundet seg med vannmolekyler og derfor mindre kald smak. 1
La Guapa Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Hva er mye? Har du prøvd å blande sukrin med vått først? Sukrin stjeler nemlig vannmolekyler, så det er derfor man får en "kald" smak av den. Men blandes sukrin i væske først så har sukrinen allerede bundet seg med vannmolekyler og derfor mindre kald smak. Jeg har prøvd Sukrin til baking flere ganger og baksten får en ekkel metallisk smak Nå skjønner jeg hvorfor ! Har gått over til Tagatesse som ikke gir en slik ekkel ettersmak Kanskje det går an å ha i litt vann med Sukrinen først da ( om jeg er tom for Tagatesse ) Takk for informasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå