Dolly-Betty Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Kan man finner koder på nett, eller er man avhengig av å kjenne noen som har som vil dele? Skulle gjerne hatt...
Dolly-Betty Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2012 PM meg mailadressen din, jeg har mange! Å, tusen takk! Sender deg e-posten min.
Dolly-Betty Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2012 Det går visst ikke lenger med å få koder fra andre... Må man altså kjøpe Premium for 99 kr pr mnd? Noen som vet?
Britt Banditt Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Det går visst ikke lenger med å få koder fra andre... Må man altså kjøpe Premium for 99 kr pr mnd? Noen som vet? Det er jo en gratisversjon som nå er åpen for alle? Men du kan bare høre på samme sang 5 ganger, og 10 timer musikk til sammen i måneden, eller hva det nå er.
Dolly-Betty Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2012 Det er jo en gratisversjon som nå er åpen for alle? Men du kan bare høre på samme sang 5 ganger, og 10 timer musikk til sammen i måneden, eller hva det nå er. Premium koster kr 99,- pr mnd. Free er gratis... Også er det vel en som heter unlimited...
bobbi Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Har premium og er kjempefornøyd Skal du ha gratisversjonen får man vel bare høre ca 20 min om dagen, pluss all reklamen mellom sangene da...aaarghh " This is Jonathan form Spotify"
merrakall Skrevet 31. mars 2012 #10 Skrevet 31. mars 2012 har ikke angra ett sekund etter jeg fikk tak i premium, bruker spotify mye
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #11 Skrevet 31. mars 2012 Jeg bruker spotify gratisversjon og hører på det i mange timer om dagen, og ofte hver sang atskillig mer enn 5 ganger. Så lenge man holder ut med reklame, så kan man bruke spotify gratis i online modus så mye man vil
Gjest Blubberella Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Jeg bruker spotify gratisversjon og hører på det i mange timer om dagen, og ofte hver sang atskillig mer enn 5 ganger. Så lenge man holder ut med reklame, så kan man bruke spotify gratis i online modus så mye man vil Til å begynne med ja, men etterhvert får du begrensninger på bruken av Spotify Free. Spotify Free info Jeg bruker Unlimited (49,- pr mnd)og ville ikke ha vært foruten. Billig måte å høre på musikk på! Når jeg skaffer meg en bedre mobil skal jeg gå over til Premium. Jeg savner overhodet ikke tiden med reklame hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå