Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne håndklær med hette på :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt de litt her og litt der. Bruker litt tøymykner og tørker de i tørketrommel, da blir de myke.

Skrevet

Vi har virkelig lagt vår elsk på håndklær fra Cuddledry. De er av bambus, som er "tørstere" enn bomull. Her i Norge forhandles de ihvertfall av Bleieboden. De er dyre, men de holder seg fantastisk myke vaske etter vask - vi har ikke tørketrommel og bruker ikke skyllemiddel. "Vanlige" håndklær er ikke engang i nærheten, mykhetsmessig. Vi kjøpte først et hettehåndkle (barnehåndkle) til lillejenta da hun var rundt året, og har nå kjøpt et sånt "forkle-håndkle"/originalhåndkle til mageboeren. Lillejenta bader en gang i uka, stort sett, så det går fint å få vasket det mellom hver gang de er i bruk - det vaskes jo heller ikke etter hvert bad, her i huset. Du kan få dem litt billigere på eBay, det hender også at Bleieboden har salg på dem.

Som håndklær på stelleplassen og til daglig bruk på badet for lillejenta har vi brukt disse - også de av bambus, egentlig brettebleier av frotté, men etter vår mening litt for tykke og klumpete til å brukes som det. De er også silkemyke, og holder seg sånn i vask, igjen uten trommel og tøymykner.

Hurra for bambus! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Signerer tipset om bambus. Det holder på mer væske, uten å bli kaldt, og det er MYKT. Om du ikke vil kjøpe de som er linket til, så selger også Princess bambushåndklær. Riktignok uiten hette. Vi bruker både håndklær og kluter av bambusfrotté og bambusvelour til vårt barn.

AnonymBruker
Skrevet

hvor mange håndklær trenger man til en baby? 3-4?

AnonymBruker
Skrevet

Av alle ting: IKEA sine! Mye mykere den de jeg har kjøpt på kid, princess ol.

Hvor mange du trenger kommer ann på babyen din, om h*n tisser/bæsjer hver gang bleien er av, gulper mye, hvor ofte du vasker håndklær ol. Tror jeg hadde 4-5 stk og brukte vanlige håndklær når jeg ikke hadde flere igjen.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med babyhåndklærne fra Princess. Tørkes i trommel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...