Gå til innhold

Leter etter headset til trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter et nytt headset/hodetelefoner til å brukte både til hverdags og trening(jogging), er det noen som har et headset å anbefale?

Jeg har Koss porta pro nå, synes det er helt greit, trodde det skulle skli ned og ikke sitte noe bra men har ikke hatt problemer med det på det området. Derimot så er kontakten i ledningen skikkelig drit! Har vært inne med det 4 ganger(!) på under et år. Jeg bruker det helt normalt og de i butikken sier de får flere klager på det. Så før ledningen svikter igjen håper jeg jeg finner et nytt headset som varer lenger.

Videoannonse
Annonse
Gjest EryMax
Skrevet

Jeg vil anbefale deg disse Veldig bra til trening, de faller ikke av.

Skrevet

Takk for tips :)

Er de helt stive eller går det an å forme de litt? Bøylen tenker jeg på. Eller er det kanskje ikke nødvendig?

Ser det er volumkontroll på den, går det an å ta den vekk?

Gjest EryMax
Skrevet

Bøyla er egentlig bare i veien om man skal ligge. Volumkontrollen inneholder også mikrofon, så du kan prate i telefonen samtidig. Kabelen til høretelefonene er forsterket med Kevlar og lyden er veldig bra til å være sånne høretelefoner.

Gjest Armule
Skrevet

Har prøvd flere øreplugger (bl.a. de som er linket til her) som visstnok skal være superbra og perfekt tilpasset trening. Enten er ørene mine rare, eller så er det bare tull..

Går alltid tilbake til mine gode gamle helt normale Sennheiser med fantastisk lyd i.. Helt vanlige, og sitter forholdsvis godt. Hvis ikke bruker jeg det gamle Koss-headsettet (ikke disse dårlige Porta-Pro).

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg har trange øreganger, men disse Sennheiser treningsgreiene passer inni mine. Jeg kan ikke bruke de til iPhone siden øregangene mine er så små. Det eneste må være silikonpropper. Da f.eks Klipsch sine.

Skrevet

Har prøvd flere øreplugger (bl.a. de som er linket til her) som visstnok skal være superbra og perfekt tilpasset trening. Enten er ørene mine rare, eller så er det bare tull..

Går alltid tilbake til mine gode gamle helt normale Sennheiser med fantastisk lyd i.. Helt vanlige, og sitter forholdsvis godt. Hvis ikke bruker jeg det gamle Koss-headsettet (ikke disse dårlige Porta-Pro).

Har du link til dine sennheiser hodetelefoner? Jeg synes porta-pro sitter godt og er grei lyd men blir mektig irritert når det kun er lyd på høyre øre.

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Har du link til dine sennheiser hodetelefoner? Jeg synes porta-pro sitter godt og er grei lyd men blir mektig irritert når det kun er lyd på høyre øre.

Kjøpte det for omtrent fem år siden på Akademisk Kvarter i Tromsø, så husker ikke hvilken Sennheiser det var.

Ser ut som denne, bare at min ikke har volumkontroll.

Edit: i de fem årene jeg har hatt den, har jeg hatt null problemer med ledningen. Det eneste er at dekselet på begge pluggene begynte å løsne, men en runde med lynlim gjorde susen.

Endret av Cervix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...