Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minste bukken bruse
Skrevet

Hei,

Hvordan er det, bruker dere anonymous proxy servere når dere er på nettet?

For eksempel når dere er på msn, kvinneguiden, eller andre sider hvor det er forum.

Er det unødvendig?

er det å overdrive?

Lurer man seg selv til å tro at man er mer anonym enn man egentlig er..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, med en anonym proxy server blir man mer anonym, men ikke helt. De som eier serveren kan gå inn på loggen og finne IP-adressen din derfra, skjønt det er det vel lite sannsynlig at de gjør. Men skulle du finne på å bruke den ekstra anonymiteten til å gjøre et eller annet ulovlig, så kan de bli dømt til å utlevere IP-adressen din slik at man finner ut hvor disse innleggene kommer fra.

Jeg ser forøvrig ingen vits med å bruke slike anonyme proxy servere, hvis noen skulle finne ut hvem jeg var pga det jeg har skrevet så gjør det ingenting, jeg har ingen grunn til å være så overdrevet anonym. Hvis man har behov for å være så veldig anonym på slike fora så burde man kanskje ikke være her i det hele tatt?

Gjest minste bukken bruse
Skrevet

Takk for svar, Arkana.

Hvis man har behov for å være så veldig anonym på slike fora så burde man kanskje ikke være her i det hele tatt?

Vel du har jo et poeng der.

Spørsmålet mitt var mer i retning av om det er nødvendig å bruke anonyme proxy. Slik jeg forstår deg er det ikke det.

Jeg har vel ikke noe spesielt å skjule heller, så ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...