AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Sendte en søknad på en jobb og ble ikke innkalt til intervju, men søkte noe seint, men de skreiv: Vi beklager at du ikke har blitt tatt med i vurderingen i denne omgang, men vi ønsker gjerne å beholde søknaden din, da det kan være aktuelt med ny vurdering ved fremtidig ansettelser. bare sånt trøstesvar de skriver eller betyr det at søknaden i utgangspunktet var interessant?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Klikk hDet betyr nok at du er interessant. er for å åpne hurtigsvar 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #3 Skrevet 30. mars 2012 Jeg tror også de mener det. Har søkt på drøssevis med jobber selv uten å bli innkalt til intervju. Jeg har aldri fått et slikt svar. 1
MichelleBelle Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Synes det høres positivt ut, hvis du ikke var aktuell i det hele tatt ville de bare ønsket deg lykke til i din videre søken etter jobb 2
Gjest Spinell Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Det kan bety begge deler. Noen arbeidsplasser bruker dette som standardsvar, mens andre velger å beholde dokumentene dersom det kan bli flere relevante stilling(er) ledig innen overskuelig framtid.
mac84 Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Trøstesvar - fått dette flere ganger, men aldri blitt kontaktet på noen måte senere. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Selve svaret et "copy and paste" standardsvar som ganske sikkert sendes ut til samtlige som har fått avslag, men det kan godt hende de tar vare på cv'ene hvis de skal ha en ny runde. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 får også følelsen av at det kan være et standardsvar ikke alle bruker bare og at det egentlig ikke sier noe muligens.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Synes det høres positivt ut, hvis du ikke var aktuell i det hele tatt ville de bare ønsket deg lykke til i din videre søken etter jobb tenker litt sånn jeg også Hvorfor gi folk falske fohåpninger liksom? Tror en har vært aktuell, men om man hører noe siden er jo uansett ikke sikkert .
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Sendte en søknad på en jobb og ble ikke innkalt til intervju, men søkte noe seint, men de skreiv: Vi beklager at du ikke har blitt tatt med i vurderingen i denne omgang, men vi ønsker gjerne å beholde søknaden din, da det kan være aktuelt med ny vurdering ved fremtidig ansettelser. bare sånt trøstesvar de skriver eller betyr det at søknaden i utgangspunktet var interessant? De vil fremstå som et veldig hyggelig firma. De skjønner ikke at de strør salt i såret.. Eller så tenker de ikke over hva de egentlig skriver. Jeg har holdt på med slike brev mange ganger, og jeg tenkte bare på at det var om å gjøre å finne et svar. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Kan hende det er et standardsvar, men du har i det minste ikke havnet i kategorien "hun der må vi for all del ikke oppmuntre til å søke igjen".
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 De vil fremstå som et veldig hyggelig firma. De skjønner ikke at de strør salt i såret.. Vet du hva, jeg tror ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå