Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror dere man får for en vaskemaskin på Finn.no?

Det er en Miele, 2 år gammel, pent brukt, kostet over 9000kr da jeg kjøpte den.

vil verken overprise eller underprise den, derfor jeg spør hva dere tror.

Bruker det ta lang tid å selge på Finn.no? Ikke i løpet av helgen vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitevarer går gjerne veldig fort på Finn - selvfølgelig avhengig av hvor mye du skal ha for den. Er en dyr maskin du har kjøpt da. Ville prøvd meg på halv pris og eventuelt satt ned. Om du har kvittering er det en fordel - både ift dokumentasjon på pris og reklamasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Så det er realistisk med 4-5000? Og at den blir solgt i løpet av helgen?

Jeg har alle papirer osv.

ts :)

Gjest Armule
Skrevet

Ville også lagt ut en annonse på en kjøpe/selge/bytte-gruppe på Facebook! Der kan det også gå veldig fort :)

AnonymBruker
Skrevet

Selv om det er en Miele, vil jeg ikke tro du får 4-5000 for den. Til den prisen får folk helt greie, nye vaskemaskiner av andre merker. Og da har man fem års reklamasjonsrett.

Men for all del, det er lov å prøve seg.

Skrevet

Selv om det er en Miele, vil jeg ikke tro du får 4-5000 for den. Til den prisen får folk helt greie, nye vaskemaskiner av andre merker. Og da har man fem års reklamasjonsrett.

Men for all del, det er lov å prøve seg.

Det er godt mulig - men på den annen side er det synd å selge seg for billig. Så jeg ville prøvd på halv pris (gjerne lenke til sted de selger den i dag til full pris som "bevis"), og heller satt raskt ned (etter et døgn?) dersom det ikke kom respons. Hvitevarer får rask respons på Finn, så om du ikke hører noe har du lagt deg for høyt. Sjekk også hva tilsvarende allerede ligger ute for.

Skrevet

Kanskje 3-4000 om du er heldig. Men som sagt over, du får en my, god maskin med lang garanti for den.prisen, og da er det ikke interessant å kjøpe din, selv om det er Miele. Brukt er brukt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kanskje prøvd meg på 5000 kr med alle papirer og kvittering i orden. Da har du slingringsmonn for pruting og det må du regne med skjer. Tipper du får solgt den for 4000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...