AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Satt på lokaltoget i går morgen og skulle bare inn til Drammen fra der jeg bor, en togtur på en snau halvtime. Hadde med babyen min på 8 mnd. som hadde sovet dårlig natten før og skrekgråt kraftig. Klarte ikke noe han ned på toget men på setet over idtgangen satt det en ung jente tilsynelatende helt normal og skrev i en notatblokk. Plutselig hever hun hodet og spør om hun skal hjelpe meg å roe ned babyen min, jeg spør om noen har et triks og hun smiler og nikker. Så løfter hun babyen opp til seg og jeg ser hun hvisker noe øret hans og gir han tilbake til meg, og jeg ser at han er helt rolig og han sovner etter kanskje 2-3 minutter. Dette er det rareste jeg har opplevd. Hun fikk av på neste stasjon og ønsket oss god tur videre.
Gjesten Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Ehm, hæ? Babyhviskeren? Jeg vet nesten ikke om jeg tror på det en gang, det er jo helt sykt i så fall 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Sikker på at det ikke skjedde noe mer? Ingenting mer!! Dette er jo sånnt som bare skjer på film. Hun virket helt normal, lys pen slank jente kanskje i midten av tjueårene. Normalt kledd. Men hun virket så rolig, gikk av på Gulskogen utenfor Drammen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Jeg kunne gjort det slik, har en spesiell kontakt med barn, kan få de til å slutte og skrike, men jeg bruker mye blikk. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Kanskje hun var full og blåste alkodunst inn i øret på babyen din slik at han ble bedøvet? 42
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Alkoholdunst. Nei, men seriøst, det var imponerende! Skulle gjerne visst hva hun gjorde. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 Satt på lokaltoget i går morgen og skulle bare inn til Drammen fra der jeg bor, en togtur på en snau halvtime. Hadde med babyen min på 8 mnd. som hadde sovet dårlig natten før og skrekgråt kraftig. Klarte ikke noe han ned på toget men på setet over idtgangen satt det en ung jente tilsynelatende helt normal og skrev i en notatblokk. Plutselig hever hun hodet og spør om hun skal hjelpe meg å roe ned babyen min, jeg spør om noen har et triks og hun smiler og nikker. Så løfter hun babyen opp til seg og jeg ser hun hvisker noe øret hans og gir han tilbake til meg, og jeg ser at han er helt rolig og han sovner etter kanskje 2-3 minutter. Dette er det rareste jeg har opplevd. Hun fikk av på neste stasjon og ønsket oss god tur videre. Det kan være at babyen var fornøyd med å bli løftet opp. Skal lite til. Ble iallefall belønnet for skrikingen. Dette har du kunne gjort selv også 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 Det kan være at babyen var fornøyd med å bli løftet opp. Skal lite til. Ble iallefall belønnet for skrikingen. Dette har du kunne gjort selv også Ja og distraksjon. Kansje babyen ble så distrahert av en annen stemme enn mor sin at han glemte å grine og sovet? 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #14 Skrevet 30. mars 2012 Kanskje Jesus har kommet tilbake som ung jente på Gulskogen? Det er tross alt snart påske. 36
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #16 Skrevet 30. mars 2012 Mange barn har "knapper" som får dem til å sovne på et øyeblikk. Min sønn sovnet omtrent på sekundet dersom vi puttet en finger i øret hans. 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #17 Skrevet 30. mars 2012 Jeg jobber på dagligvarebutikk, og når småbarn gråter pleier jeg bare å smile og si "Hei!". Da pleier de å stoppe og gråte.
Gjest frøken am Skrevet 30. mars 2012 #18 Skrevet 30. mars 2012 Hun var vel så ekstremt rolig at det smittet over på han. Hun roet nervesystemet hans da vel 4
Minya Skrevet 30. mars 2012 #20 Skrevet 30. mars 2012 Jeg hadde adoptert henne straks. Jeg også. Og jeg har ikke barn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå