Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En god venn av meg har hatt det SKIKKELIG tøft og nå har han endelig fått ut fingeren og fortalte nav at han en del ganger fylte ikke ut antall jobb-timer på meldekortet...Hva tror dere vil skje nå? Han vil nok betale igjen:)...Har dere vært borti slikt før og vil fortelle om prosessen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vært borti dette. Men det lurer jeg også på. *dytter* :snurt:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

En god venn av meg har hatt det SKIKKELIG tøft og nå har han endelig fått ut fingeren og fortalte nav at han en del ganger fylte ikke ut antall jobb-timer på meldekortet...Hva tror dere vil skje nå? Han vil nok betale igjen:)...Har dere vært borti slikt før og vil fortelle om prosessen?

Det blir opprettet feilutbetalingssak og han må betale tilbake det som han ikke har hatt krav på. Dersom det er et stort beløp kan han miste ytelsen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal han leve av da om han mister ytelsen?

Han har feilet som mange andre feiler!

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal han leve av da om han mister ytelsen?

Han har feilet som mange andre feiler!

Å søke om økonomisk sosialhjelp vil være nødløsningen til han får seg jobb.

Han hat gjort noa som er potensielt straffbart. I verste fall kan han havne i fengsel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke akkurat det samme, men jeg fikk feilutbetalt penger sommeren for to år siden, kanskje snakk om 10.000 for mye. Sa fra både muntlig og skriftlig. Hørte aldri noe mer. :lete:

Skrevet

Plutselig kommer kravet, er det som er flott med NAV.

De kan gjøre feil uten det later til å skje noe tilbake, men gjør DU feil, da smeller det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...